Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Å Glana stygt og se rart etter de som er litt mørkere i huden.Å Klage på ALLE fargede her i landet. Å tro at dere er mye bedre enn alle andre.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 den skal jeg til en viss grad være enig i. ikke alle innvandrere er slik som de blir fremstillt. MEN de som kommer inn i norge og lever på MINE skatte penger og ikke lærer seg norsk, og ikke følger noe lunde i værtfall norske lover, de kan pelle seg tilbake. jeg har mange mørke venner og de er kjempe flotte mennesker. jeg er langt fra rasist. det er min mening.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 glemte og skrive : men ikke ALLE normenn er slik. så da syns jeg og at "alle" mørke skal slutte og si slikt om oss normenn og. mørke er like mye rasister som lyse.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Ring Abid Q. Raja,han tar saken!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg kommer aldri til å slutte å glane på stramme negerrumper, bare glem det!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Det er nok desverre sant det du skriver. Det finnes rasister på begge sider. Men de fleste er nok ikke det(begge sider her også) )
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Mener du slike rumper? http://youtube.com/watch?search=&mode=related&v=7kjxaBtIklw
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 "This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up." Ærlig talt!
susemor666 Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Hehehe, stram rompe det gitt, bedre hadde det vært en mann men=)) Tja, jeg er igrunn litt enig med alle her, men kan si det sånn, det finnes rasister blant alle, både hvite, mørke...... Og det finnes de snilleste og herligste bl både hvite og fargede. Sjarmerende skapninger alle sammen syns jeg=)) ( Ikke rasister da, det må jeg få si. Og da mener jeg blant alle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå