Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 kan kullsyre gå i melken? hva annet unnlater dere å spise? tørr nesten ikke spise annet enn brødskive jeg..er så redd hun skal få vondt:(
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Du må faktis bare prøve deg frem. Mine to eldste tålte det ikke, men mini tåler det.
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 En av de mange jordmødrene på helsestasjonen her sa at det var egentlig veldig lite som gikk over i melken ( bortsett fra medikameter, narkotika, nikotin alkohol osv). Men (sorry:) at brus var det "værste"..men at det nødvendigvis ikke behøvde å gi noe utslag på babyen! Jeg drakk et glass iskald Pepsi Max her for først gang siden jeg ble gravid...Det smakte godt det:) Og tror ikke jenta mi merket noe til det altså!
Vintersol Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Oi! Skal man ikke drikke brus? Det hadde jeg ikke fått med meg... Hvorfor det? Får de luft i magen av kullsyren?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 drikker masse pepsi max. Gutten min reagerer ikke no....heldigvis;o)
Mayken Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Her drikker og spiser jeg det jeg vil. Var forsiktig med løk o.l i starten, men brus det koste jeg meg med. Eneste jenta mi har reagert på er hvitløk. Da luktet det skikkelig ille når hun fjertet:) Må nok bare prøve seg frem, er ikke alle barn som reagerer på de forskjellige matvarene. Eneste jeg har holdt meg langt unna, er honning. Har forstått det sånn at det inneholder en bakterie som er farlig for små barn. Har hørt at den kan være dødlig. Føaks for meg at jeg ikke liker honning:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg tror du kan spise honning, men ikke babyen før den er et år. Lillegutt her reagerte på Pepsi Max de 3 første månedene, i tillegg til løkpulver i halvfabrikata, paprika og løk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå