Gå til innhold

vært hos legen (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere skrevet om at jeg ønsker å prøve på en liten til,legen ga meg grønt lys,men så når jeg skulle ta den ut,anbefalte hun meg å vente på grunn av lav blodprosent og lavt jernlager.

Jeg har nå vært to ganger hos legen i denne uken,for å få jernsprøyte (så nå har jeg fått fire) hun vil sette to i uken i tre uker til,så anbefaler hun å fjerne spiralen etter det. Tre uker til ,så jeg er en prøver. Gjett om de ukene kommer til å gå sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få spørre hvor lav blodprosenten og jernlageret ditt er ?

Plutselig har ukene gått vettu ;)

Skrevet

Skal vi telle uker og dager sammen? Jeg har 4 uker til jeg blir mamma for første gang.....og 4 uker har plutselig blitt såååååååå lenge. Trenger trøst på at 4 uker ikke er så lenge...hehe...mandag 8. oktober blir jeg mamma

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

skulle ikke du egentlig ta ut spiralen samme dag som meg du?!

men bra at du snart for ta den ut iallefall...3 uker er jo ikke sååå lenge:-)

jeg er i 1pp allerde...spennende og se den 20sep..da har jeg IKM og satser på spire:-))?!

og det er 2 uker til.....kjedelig å vente:-)

Skrevet

Vi kan telle ned sammen vi Nurket vårt.Bare kjekt det. Kan tenke meg du gleder deg til å holde den lille i armene,det er ingen glede som den.

Nydelige Christiina,jo jeg skulle ta ut spiralen. Legen hadde sagt ja,men da jeg kom for å ta den ut,hadde blodprosent gått litt ned igjen og da anbefalte hun meg ikke å gjøre det.Hun sa at hun ikke kunne nekte meg,men bare råde meg og jeg synes det er verdt å høre på råd fra legen min. Ikke alle leger er til å stole på,har jeg funnet ut,men denne legen har full tillitt til.Skal krysse fingrene for deg jeg om at du har en liten spire i magen din.

Du anonym som lurte på hva blodprosent og jernlageret mitt er, så er det på 10.3 og 3. Da jeg ble gravid sist,begynte jeg med en blodprosent på litt over 12 og hadde et jernlager på 7 og enda til måtte jeg inn og få jern intravenøst.Så for å forebygge dette,så gjør vi det slik.

Skrevet

Tusen takk for det da...krysser fingrene selv her:-)

For håpe du også blir gravid raskt etter du har tatt ut spiralen:-)!

Tror vi har ganske jevnaldrende barn fra før av? Jenta mi er født 8 oktober 2006 da...:-)

Uansett lykke til!!!:-)

Skrevet

Gullgutten min er født 28 november 2006,så ja,de er jevngammle.Kanskje vi følger hverandre denne gangen og blir i samme klubb igjen.

Skrevet

yes u never know:-)

Ska ikke se bort i fra at du føder 1 mnd etter meg denne gang også:-)

Skrevet

Det skal du se,vel di er født 8 okotober min 28 november,så det er nesten to månder,håper ikke at jeg kommer så langt etter deg da.

Vel,håper i alle fall at du holder meg informert om hvordan det går.

Kjekt å ha noen å følge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...