Gå til innhold

merkelig følelse


lizzieliz

Anbefalte innlegg

Dette med graviditet er jammen merkelig. En test med to streker. menssmerter, litt underliggende kvalme, - men likevel synes jeg det er rart å fatte at det er noe der. Har bare lyst å ta test etter test for å sjekke - men ifølge den hyggelige damen i apoteket var det ikke nødvendig etter det hadde vært en tydelig strek :)

Hva sier dere med barn fra før?

 

Har fått time hos lege om 3 uker, så får vel da vite mere. Synes ellers det er lenge å vente, så er helt klart interessert i tidlig UL.

(men sånn er det vel bare å være kontrollfreak :)

 

Men så fantastisk :) tenk vi er gravide :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to fra før, og slik var det med nummer to til meg. Var konstant usikker de første 6-7 ukene... Ventet og ventet på legetime, og på at tiden skulle gå slik at det gikk an å merke noe mer.

 

Jeg er nå en uke over IKM, men jeg har vært rar i kroppen i to og en halv uke, kvalm og svimmel også.... Vi håper bare på det beste her, hadde vært fint med et barn nummer tre nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også med nr 3 i magen nå...veldig rart å gå gravid igjen...men jeg føler meg veldig gravid denne gangen, med veldig ømme pupper og er veeeldig kvalm. Har faktisk ikke tatt noen test enda...;) bare følte meg veldig sikker fra dag 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...