attpåklatt!! Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei!! Lurer på hvordan type liv/bevegelser dere kjenner? Hvor kjenner dere det mest? Kjenner dere tydelig at hodet er opp? Har fått veldig tvil i dag... har en aktiv krabat i magen, men synes bevegelsene har forandret seg i dag. Sist jeg var hos jordmor lå h*n med hodet ned, men hun kunne ikke garantere at h*n ikke snudde igjen. Skal ikke tilbake der før tirsdag, og da er jeg 38+6, så det er jo i seneste laget å få sjekke leie.. Så nå håper jeg å bli litt klokere av deres erfaring, før jeg evt ringer jordmor/føden. Har IKKE lyst på setefødsel..
2gullklumper Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hos meg kjenner det litt ut som han sparker ned i underlivet mitt.... Nesten som jeg får støt av og til.
attpåklatt!! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Ja, sånn har det vært mye her i dag.. stikker og kjennes som støt. Og MYE bevegelse helt i lysken.. For vente litt, se det an. Har vært litt bevegelse øverst i magen også den siste timen.. Håper å føde en baby med hodet først ut... snart!!
LuRiFaXeN Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 kan jo kansje hende det er armene du kjenner nedi lusken.. hodet er ikke festet her heller, men hun ligger med hodet ned..jeg kjenner bevegelser i hele magen..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 har svart deg paa 3 trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå