Gå til innhold

litt vondt i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt litt vondt i magen, midt på og et stykke ned. Føles litt som menssmerter, men det er ikke så veldig vondt. Er i uke 20. Noen som vet hva det kan være eller har hatt det likedan? Var egentlig ikke så bekymret, men det begynner å komme seg litt nå, siden jeg har kjent det i hele dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det muligens på samme måte i dag.

Det er et slags "verk" eller "hold" som jeg kjenner når jeg går eller står. Føler behov for å holde fast litt på akkurat det området nederst til høyre nedenfor magen.

Kan det være jordmora som strekker seg? Ikke så lett å vite når man skal/ikke skal være bekymret...

Skrevet

Jeg fikk lignende smerter i forbindelse med kynnere, gynekologen som undersøkte meg mente at smertene kom av bekkenløsning... Nå kjenner jeg også mer "typiske" bekkensmerter i lysk og symfyse området, så hun hadde nok rett.

Skrevet

Åh, helsike!... Jeg trodde jeg skulle slippe unna bekkenløsningssmerter. heh...

Skrevet

hahaha, jeg ser jeg har skrevet "jordmora strekker seg". jeg mener selvsagt livmora:-) *LOL*

Skrevet

haha og jeg leste "jordmora strekker seg" og reagerte ikke i det hele tatt :-)

 

Jeg har også litt "hold"-aktig vondt i magen nede på høyre side. Håper virkelig det er livmora/jordmora som strekker seg og ikke bekkenet som løsner ... 15+5.

Skrevet

Godt å høre at andre har det likens, og at det antageligvis bare er livmorstrekk eller kanskje bekkenløsning...Ble heldigvis beroliget nå. Hadde så vidt begynt å fantasere litt om begynnende løsning av morkaka, men det er vel lite sannsynlig. Ikke så lett å vite bestandig hva som er 'normalt' og hva som bør få varsellampene til å lyse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...