chrisos Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har i hele dag hatt litt vondt i magen, midt på og et stykke ned. Føles litt som menssmerter, men det er ikke så veldig vondt. Er i uke 20. Noen som vet hva det kan være eller har hatt det likedan? Var egentlig ikke så bekymret, men det begynner å komme seg litt nå, siden jeg har kjent det i hele dag...
LivLaga Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har det muligens på samme måte i dag. Det er et slags "verk" eller "hold" som jeg kjenner når jeg går eller står. Føler behov for å holde fast litt på akkurat det området nederst til høyre nedenfor magen. Kan det være jordmora som strekker seg? Ikke så lett å vite når man skal/ikke skal være bekymret...
Athravil Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk lignende smerter i forbindelse med kynnere, gynekologen som undersøkte meg mente at smertene kom av bekkenløsning... Nå kjenner jeg også mer "typiske" bekkensmerter i lysk og symfyse området, så hun hadde nok rett.
LivLaga Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Åh, helsike!... Jeg trodde jeg skulle slippe unna bekkenløsningssmerter. heh...
LivLaga Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 hahaha, jeg ser jeg har skrevet "jordmora strekker seg". jeg mener selvsagt livmora:-) *LOL*
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 haha og jeg leste "jordmora strekker seg" og reagerte ikke i det hele tatt :-) Jeg har også litt "hold"-aktig vondt i magen nede på høyre side. Håper virkelig det er livmora/jordmora som strekker seg og ikke bekkenet som løsner ... 15+5.
chrisos Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Godt å høre at andre har det likens, og at det antageligvis bare er livmorstrekk eller kanskje bekkenløsning...Ble heldigvis beroliget nå. Hadde så vidt begynt å fantasere litt om begynnende løsning av morkaka, men det er vel lite sannsynlig. Ikke så lett å vite bestandig hva som er 'normalt' og hva som bør få varsellampene til å lyse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå