Gå til innhold

Dere som bruker bæremeis... se hit!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle er barna deres?? har lurt på å kjøpe til snuppa, men lurer litt på om ho er for stor for det... er 16 mnd, så jeg skulle vel kanskje vært på småtroll 1-2 men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ikke for stor nei:) vår gutt på 13 mndr ser liten ut i vår bermeis Alt er stilt inn på det minste så han har mye å gå på i den.

Mener han som solgte disse sa at han bar sin 4 åring

Skrevet

å, så bra æ.. er jo veldig kjekt å ha når man skal ut i skogen og ikke vogna er så grei å ha med seg...

 

takk for svar:)

Skrevet

Vi brukte bæremeisen fra eldste var 1år til hun var nesten 3 år... Regner med det blir slik med yngstemann også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...