ananymous Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har hørt at i England anbefaler de ikke lengre å bruke dyne, pga faren for krybbedød. I stedet skal man bruke en slags sovepose, som blant annet selges fra grobag: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10778158&reference=8/107/781/58_1186348426424.jpg&adheading=Grobag+egg+og+poser&sid=xz18rgbK8nb0916455&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde Hva har dere tenkt å gjøre? Hvis man skal bruke en grobag: babyen må vel i det minste ha et teppe rundt der igjen? Det ser jo veldig kaldt ut på armene.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg vet ikke helt hva grobag er, men vi brukte dyne forrige gang - og skal bruke dyne denne gangen også;-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Dyne i senga ja. Voksipose i vogna.
ஜBettyPஜ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Vi bruker pose fra going.no med 1.mann. Han sover definitivt best med pose. Har prøvd mange ganger med dyne, men da vokner han flere ganger gjennom natten. Vi begynte med babysafe under dyna, så når han ble større byttet vi til goingposen. Tror du vil finne ut at det er vanskelig å få babyen til å holde armene under dyna, så en pose er bare bra sånn sett. Da han h*n i hvertfall varme over skuldrene.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg vurderer å bruke noe som heter Grobag Swaddling den første tiden: http://www.mamut.com/Barnetrend/subdet155.htm
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ej brukte det på førstemann, men det va fordi han sparka av se dyna og var bestandig kald. Mamma sydde en til mej av mjukt flicestoff.
de tre bukkenebruse Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 jeg har kjøpt en pose på hennes og mauritz uten armer tenkte å ha den til jenta når hun er litt større har kjøpt den i størrelse 68...men jeg får se:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg har en slik lignende pose, men den er absolutt IKKE til å sove natta gjennom med. Ungen får ikke sparket nok med beina, snudd seg osv. skikkelig. Jeg har en stor og romslig pose, men likevel. Hos oss brukes den når minsten skal legge seg for kvelden. Hun går bare ut av sprinkelsenga og styrer på... Vi setter posen på henne. Hun kan fortsatt reise seg osv., men kommer ikke ut av sengen. Dette har hun nå forstaått, og når hun får posen på seg bare snur hun seg og sovner. Genialt.... Tar posen av henne når hun har sovnet. Bruker heller skikkelig nattøy siden hun bare spenner av seg dynen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå