Mammaaaaaa Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Steller dere babyen før eller etter pupp om natta? Steller han alltid først fordi han ofte har tisset seg ut og er klissvåt. Men etter pupp gulper han seg ofte ut så han må byttest på igjen...
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Så sant ikke snuppa har bæsjet eller har tisset gjennom bleia så bytter jeg ikke på henne i det hele tatt på natta..
Brenda med 2 ute Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Skifter før mat, hun sovner ved puppen om natta og da er det bare og legge henne. Tenk så deilig og få tørr bleie, mat og så seng=) Bebier har det fint asså=)
Yrha Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg bytter etter, fordi han alltid bæsjer mens han spiser. Men dimmer ned lyset helt på badet, og skifter bleie fort og stille, da sovner han fort etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 hvor gamle var deres babyer da de sovnet rett etter pupp og stell om natta da? Min er 3,5 uke gammel og våkner tvert dersom hun blir fratatt kroppsvarmen min. Enda vi skifter ikke på henne om natta med mindre det er vått gjennom eller hun har bæsjet, da. Resultatet er at hun blir liggende oppå magen/brystkassa mi hele natta....Vi sovner gjerne begge to, jeg i sittende stilling i senga med henne ved puppen og ammeputa, siden vi har slik seng med motor der vi kan heve hodeenden om vi vil. Og så våkner jeg gjerne slik etter en stund, prøver å legge henne og pakke henne inn slik at hun ikke skal våkne av at varmen forsvinner (min kroppsvarme altså). Men det er da det går bare få øyeblikk, og så våkner hun og begynner å skrike og det ender med at jeg må ta henne i armene mine igjen. Vet at samsoving ikke er bra, men det er nå gjerne slik natta vår har blitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå