Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ei god venninne av meg fikk en sønn i dag tidlig,jeg tenkte jeg skulle ut og kjøpe barselgave senere. Men har lyst til å gi en litt original gave. Ikke en body og bukse innpakket i papir liksom. Noen som er mer kreativ enn meg her som har noen ideèr? Tenkte på en slags kurv med mange forskjellige ting hun trenger,sånn som sinksalve,babyolje,shampo,sokker,strømpebukse,en bamse,kanskje en bleiepakke,innpakket med cellofan rundt og pyntet litt liksom. Men vet ikke om det vil falle i smak. Hva synes dere?
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 synes det hørtes kjempefint ut jeg!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn kurv god ide!
NoDoubt Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Når mine bestevenniner har fått baby så har jeg gitt albumet " Mine 5 første år" lagt av Anne Geche. Tror det er det hun heter. Det er en album med vekstkurver, tannkart, utrolig mange flotte bilder. Det er en bok som mange ikke tar seg råd til men som er en kjeme kjekk minnebok å ha. Koster ca. 350 kr og selges i fotobutikker. Den har vært en hit hos mine venniner. Ene vennina fikk nettopp nr. 2 da jeg kom med albumen så sa hun at hun ahdde gledet seg og ventet på den. Men din gave høres og fin ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå