Gå til innhold

Sukkervann og fenikkelte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukkervann var 1 l vann og 1 ss sukker som kokes opp og avkjøles - stemmer det? Hva gjør en så - jeg mener setter en det i kjøleskapet og hvor lenge kan det stå? Hvor mye og hvordan gis det?

Kjøpte fenikkelte på helsekosten (te-poser). Trekke teen og kjøle ned? Hvordan og hvor mye skal jeg gi?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blander 1 dl vann med 2 ss sukker, gir 1 gang i timen hvid det er behov for det, gir mellom 2 og 5 ml. oppbevarer edt 1 døgn i kjøleskap, varmer det litt i vannbad sånn at det ikke er iskaldt.

 

kjøper fenikkel teposer på helsekost, lager 1 kopp te, gir han ca 3 ml eller et par 3 tsk før hvert måltid, kan kjøle det ned til lunka og ha det på termos.

Skrevet

Oj - hadde litt for mye vann i forhold til sukker jeg da;o) Hva oppbevarer du det i?

 

 

Skrevet

jeg har det i en tåteflaske med lokk i kjøleskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...