Gå til innhold

Hadde dere blitt irriterte om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....en familie dere skulle hjelpe å pusse opp og flytte, hadde skaffet seg valp?

Altså, dere skal hjelpe en familie som skal flytte til nytt hus, og må pusse opp der. Familiene er i nær slekt. Så skaffer den familien seg som skal flytte en valp før oppussingen har startet. (Flytting først noen måneder senere) Hvordan hadde dere reagert på det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet med det egentlig?

Skrevet

hehe, nei. Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Skrevet

Nei, kvifor skulle det irritere meg?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hahahahahhahaha åherregud..

Ja gid da hadde jeg blitt rasende, tenk om valpen hadde gjort det litt skitten i gangen eller noe.. sånn siden man skal pusse og herligheten..

Ahaehahea skravle på sitt bezte

Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt problemet med valpen jeg.... ?

Skrevet

nei detta skjønner jeg ikke helt.. hvorfor skal man bli irritert på dem?

fordi di ikke har tid til å gjøre noe annet enn med valpen eller??

Skrevet

Burde kanskje ha skrevet det også.

Men det må da enten være fordi:

A - En valp kan slite på det nyoppussede

B - Valpen kan gå i veien når de pusser opp

eller

C - En valp tar tid og eieren må kanskje ta noen ekstra pauser i opppussingen fordi valpen trenger luftetur eller mat

Nei jeg aner ikke.....

Skrevet

Ja, å pusse opp tar mye tid (har bygget hus så har erfaring med dette) og har de så liten tid selv at de trenger mye hjelp så går man ikke hen å skaffer seg valp som jo også bør få mye av ens tid. Heller vente til etterpå. Også for valpen sin del, å flytte er stressende og en liten valp vil plukke opp signalene på stress.

Skrevet

Hehe, litt lite forklaringer kanskje! :o) Mannen min mener vi ikke kan gjøre det nå, fordi vi gir ut feil signaler til resten av familien nå når vi snart skal pusse opp.

Vi skal ikke flytte før tidligst til jul, jeg er ufør og kan heller ikke hjelpe til med oppussingen, og det er jeg som skal drive med hunden... Mannen min jobber jo også, og frøkna i barnehage, så dette har vært planlagt siden våren, fordi jeg snart klikker av å gå hjemme... :o)

Så ble det lagt litt på is, men har nå dukket opp en rasehund som skal bort på for, som virkelig er perfekt for oss..... Vet ikke om jeg vil la sjansen gå fra meg. Mannen min er redd de andre vil mene vi er dumme, siden vi må bruke tid på valpen da og, mens oppdretteren mener dette er positivt, fordi da får jeg mulighet til å trene "hjemme-alene"-trening med valpen nå når den er liten, siden jeg alltid er hjemme ellers. Hehe...

Skrevet

Hvorfor skulle dere ikke ta i mot hunden? :)

Hvis folk tar det som feil signaler hadde jeg bedt de stikke hue ut av sanda og konse på sitt eget liv..

Skrevet

Hvis du passer hund og barn, og allikevel ikke kan pusse opp, hadde jeg ikke blitt irritert.

Skrevet

Nei, jeg har ansvaret for kaffe, mat og drikke, sånn jeg alltid har så... :o) Måtte bare spørre noen som var objektive! Mannen min tenker alltid på hva andre kan finne på å mene først, jeg bryr meg f..., men må jo få han til å heller tenke på oss enn andre og da..:o)

Skrevet

du vet jo hvoradn jeg er, om du husker meg. jeg hadde fortalt de som måtte bry seg negativt hvor landet lå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...