Gå til innhold

Vært på salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

på Barnas Hus idag... fikk masse nyttig og unyttig (har han ikke egentlig nok leker og snart bursdag) Men den var sååååå fin :))

Sommerklær til neste år,tantegave til babisen i magen til søster"n...

Og kan melde meg inn i Reima klubben på skravle ;)

For de hadde sånne kjempelure dunposegreier til å ta på føttene...ikke mye annet å få tak i i str 19,og til en som er en aker. Han må jo ha noe på bena når han er ute..?! Det forsvarer prisen vel :))

De hadde ganske mye igjen...og til dere med småjenter...herregud så mange nydelige kjoler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy med salg når man finner masse fint:-)

Jeg er ikke glad i shopping (!!!) fordi jeg har shoppet meg lei tror jeg, etter å ha reist og fartet med jobben, og shoppet i årevis....... Så tro du meg, når jeg sier at jeg synes det er mer behagelig å shoppe på nett:-) Men jeg må innrømme at litt shopping til lille rosa har det blitt......Nå har vi vært så heldige å arve masse lekkert tøy, masse kjoler også, så da er det uansett ikke aktuelt med shopping på en god stund, for det er ikke mer plass til klær i denne heimen:-)

Vi arvet to splitternye Reimadresser (den ene var brukt 3 ganger) og Reima luer og votter etc....så nå har vi i bøtter og spann. Må innrømme at jeg nok ikke hadde giddet bruke 1500 kroner på en vinterdress som vesla vokser raskt ut av....synes egentlig det er ren galskap jeg;-)

Men å arve det blir jo litt annerledes da!

Skrevet

Jeg var der også idag...men fant absolutt ingenting...

Er ikke helt i shopping humør, men hadde trodd jeg skulle klare å finne noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...