Plutseliten :) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 på Barnas Hus idag... fikk masse nyttig og unyttig (har han ikke egentlig nok leker og snart bursdag) Men den var sååååå fin ) Sommerklær til neste år,tantegave til babisen i magen til søster"n... Og kan melde meg inn i Reima klubben på skravle For de hadde sånne kjempelure dunposegreier til å ta på føttene...ikke mye annet å få tak i i str 19,og til en som er en aker. Han må jo ha noe på bena når han er ute..?! Det forsvarer prisen vel ) De hadde ganske mye igjen...og til dere med småjenter...herregud så mange nydelige kjoler!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gøy med salg når man finner masse fint:-) Jeg er ikke glad i shopping (!!!) fordi jeg har shoppet meg lei tror jeg, etter å ha reist og fartet med jobben, og shoppet i årevis....... Så tro du meg, når jeg sier at jeg synes det er mer behagelig å shoppe på nett:-) Men jeg må innrømme at litt shopping til lille rosa har det blitt......Nå har vi vært så heldige å arve masse lekkert tøy, masse kjoler også, så da er det uansett ikke aktuelt med shopping på en god stund, for det er ikke mer plass til klær i denne heimen:-) Vi arvet to splitternye Reimadresser (den ene var brukt 3 ganger) og Reima luer og votter etc....så nå har vi i bøtter og spann. Må innrømme at jeg nok ikke hadde giddet bruke 1500 kroner på en vinterdress som vesla vokser raskt ut av....synes egentlig det er ren galskap jeg;-) Men å arve det blir jo litt annerledes da!
phantomet Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg var der også idag...men fant absolutt ingenting... Er ikke helt i shopping humør, men hadde trodd jeg skulle klare å finne noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå