♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Tenker da spesielt på dere med småbarn på rundt 1-2 år. Fikk dere merkbart mer tid og overskudd i hverdagen av å jobbe 20% mindre? Setter pris på om noen av dere vil dele erfaring med meg:O)
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg hadde merkbart mye mer tid ja. men jeg jobbet da 4 dager i uka... så jeg hadde en hel dag som jeg fikk tatt huset og ordnet masse annet... savner den jeg..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Veeeel... er vel egentlig ikke den du er ute etter kanskje, for jeg har ikke jobbet 100% siden før jeg fikk barn... Nå jobber jeg tre dager i uka (litt kortere dager så jeg har i underkant av 50% stilling) og det er helt supert i forhold til å ha overskudd og tid til å ha det fint med barna (barnet i mitt tilfelle) Jeg vet med meg selv at jeg aldri kunnet jobbet 100% i min stilling (mellomledernivå) og samtidig tatt meg av familielivet på en tilfredstillende måte. Nå er jeg opplagt til å yte max på jobb, samtidig som jeg har overskudd til å ha det hyggelig og morsomt hjemme ;o) (Nå kan jeg til og med ha en dag helt alene hjemme og feks vaske eller bare kose meg..... Fantastisk) ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå