monicamm Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen som har reagert på en spesiell måte når de fikk mme førte gangen? Skal bort i helga, og tror det kn bli stress å måtte pumpe hver annen time.. hadde derfor tenkt til å prøve mme..
monicamm Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2007 Ingen som vet noe om dette???
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Lillegutt fikk mye magevondt første gangen han fikk mme, det var fordi han ikke tålte NAN. Det er mange babyer som ikke tåler NAN. Den er litt sterk for små baby mager. Han fikk mye luft av den. Samme med Colett. Vi bruker nå HIPP mme, og den liker han kjempe godt og har aldri vondt i magen sin. Åsså er jo HIPP økologisk mme Så jeg anbefaler at du prøver med HIPP.
Selphy Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også hørt mye bra om HIPP. Selv bruker jeg NAN HA1. Min tålte heller ikke vanlig NAN, men NAN HA funka som bare det. Må nesten bare prøve tror jeg, men siden du ikke skal bruke det til vanlig, så ville nok jeg også anbefalt HIPP:
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Får man kjøpt hipp i dagligvare butikker? Eller er den å finnes i helsekosten?
Helene <3 Sarah Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Min fikk kjempevondt i magen av vanlig MME, både NAN og HIPP.. NAN HA1 som kjøpes på apoteket er lettere fordøyelig, og da fikk vi ingen problemer
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Gutten min hadde ingen reaksjon. Han likte aldri hipp. Gikk over til Nan og med litt maltekstrakt i så funka det som bare det. Men du må nok bare prøve deg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå