Gå til innhold

Hvorfor begynner alle bra vintersko på str. 22 eller 23?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

De med små føtter må da få lov å gå ute om vinteren de også.

Lillegutt bruker 20 nå og tviler på at han vokser flere nummer i løpet av de nesten 2 - 3 månedene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superfit er en kjempegod og veldig lett goretexsko. Vi hadde 21 i disse i fjor i alle fall.

Skrevet

Hvor kjøpte du de da?

Skrevet

har ei frøken med litt små føtter.. og der har jeg alltid følt at alt av gode sko, støvler og sandaler begynner på 24... hun bruker fortsatt 23 hunn.. er 2,5 år.

Skrevet

Sukk, ja dete virker jo lovende.

Har ikke sett på så mye ennå, men ser at Reima, Friends og noen andre ikke har så små.

Noe så teit.

Skrevet

Helt enig med deg der. Vi har en gutt med veldig små føtter, de skoene han går rundt i nå er strl 17 og er slike førstegangssko som er superfit som vi har fått (kjøpt på barnas hus, koster 379,-) Og han har og hatt joggesko i strl 19 som han har brukt i sommer, men de er det god plass i. Og han er nå 16 mnd, skjønner ikke hvordan vi skal finne sko til ham til vinteren til bhg start 1 oktober. Han må jo ha noen som er gode å gå i og, han løper jo rundt som bare det han. Men men, nå skal vi ut med mamman min på lørdag og shoppe ting som vi trenger til bhg start, får krysse fingrene for at vi kanskje finner noe da.

Skrevet

Og, da har du et større problem enn meg iallfall.Men jeg har akkurat skjøpt noen høstsko i brunt skinn på Din Sko. De er jeg kjempe fornøyd med, de kom i str 19 iallfall.

Skrevet

takk for tipset, strl 19 vet jeg at ikke er så alt for stort, han har gått rundt i sommer i joggesko i strl 19, og da er det jo plass til litt tykke sokker og. Da kal jeg sjekke opp det på lørdag

Skrevet

viking gore-tex.. kjøpte de på onsdag.. i str 21.. var i str 20 også.. fine og lette og gode..

Skrevet

Veslemor fekk flotte råde vintersko til 1 års dagen sin, str 20. Skulle egentlig hatt str 19, men det hadde dei ikkje. Trur det var eurosko..

Skrevet

I følge damen i en av Oslo sine beste barneskoavdelinger skal vintersko være 2 nr for store, så da kan du kjøpe 22 da. De skal ha minimum 1,5 cm i tuppen!

Skrevet

Ponny har jo noen kjempefine fra str 18:-)

Skrevet

friends har sko i fra størrelse 19 på coop obs i haugesund. Litt annerledes såle enn de som var best ii test, men selve skoen var i samme materialet sa personalet.249kr. Jeg har kjøpt dem og er fornøyd så langt...

Skrevet

Ecco starter på 20 i vintersko

Skrevet

Greit at de skal ha litt å gå på, men skoene bør vel bli sisttende på også vel, he he.

Ja ja, får ta meg en tur og titte, er bare sko lue og votter igjen å finne nå så er jeg klar for snøen.

Skrevet

Skoringen og Barnas Hus har også Superfit (fra str 19), her i Trondheim i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...