Gå til innhold

Dere med to tette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer eldste frøken til å være nesten 2 når minsten kommer, hva gjør jeg med vogn. Har dere søskenvogn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde søskenvogn/trille da mellomste kom og elsdte var 23 mnd. Hadde mykbag oppi til babyen den første tiden. Den var veldig god å ha siden eldste var (og er) en bedagelig type som ikke ville gå selv. Brukte den mye første halve året, så mindre og mindre.

Skrevet

har 18 mnd mellom mine.

har aldri hatt søskenvogn vi.

brukte ståbrett når jeg var ute med de alene. ellers hadde vi ei lita trille storebror satt i når vi var to på tur. eller det var for langt for han å stå.

Skrevet

Har 2 år og 1 mnd mellom. Ikke brukt søskenvogn. Har gått helt fint for eldste er flink til å gå =)

Skrevet

Har 13 mndr mellom mine og her har vi hatt tvillingvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...