Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hva trenger jeg? Noen som har tips til saker jeg kan kjøpe og ta med som holder han opptatt på lang flyreise?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Bøker (både egne barnet kan bla i og høytlesingsbok) Pulsespill Leker Tegnesaker Ellers gjør det jo ikke noe om ungen din "løper" litt i midtgangen på flyet og "flørter" litt med de andre passasjerne.....gjør bare flyturen for oss andre mer morsom. Blir selv veldig sjarmert av småbarn på fly. Så jeg blir kjempe glad når jeg får sete ved siden av en småbarnsfamilie (vel, hvertfall før jeg fikk en krevende baby selv, da)
Blomsterbarn Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Rosiner og Cherioos holder ungen i aktivitet i laang tid. Det reddet oss, også på den timelange bussturen fra flyet til hotellet. Kanskje noen nye leker som du vet ungen vil like? Pakk den inn i passe papir, så holder du barnet i aktivitet da også. Vi gruet fælt for turen, men det gikk kjempefint grunnet leker og mat. Hun var ikke nede i midtgangen en eneste gang. Sovnet faktisk også på slutten, selv om hun ikke har for vane å sovne på fanget. Var trøtt etter å ha stått opp kl 04.15....
cashewnøtta Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Vi pleier å forhøre oss om det er fullt på flyet, og hvis ikke okkuperer vi et ledig sete til vesla og. Er så mye bedre å slippe å ha henne oppå oss hele tida! Vi pleier å ha med en boks med lokk med kjeks/chips oppi. Denne kan hun holde på med i lang tid! Ellers har vi med flere bøker, dokka hennes, drikke og smokk. Vi har vært på én lang flyreise, da hadde vi med dvd-spiller og tegnefilmer. Genialt!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Tusen takk for enda flere geniale tips!!! Godt å høre at dere har positive erfaringer, det får meg til å slappe litt av og ikke bekymre meg for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå