Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg födte for 22 dager siden, på dag 16-17 kom det bare litt brunt blod, mer som utflod egentlig, nå idag kommer det litt mörkt blod, det har ökt på...jeg håpet vel at det snart skulle ta slutt...er det normalt at det blir litt mindre men kan komme mer av og til? Og hvor lenge blödde dere etter födselen?
*Rutletutt* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, det er normalt - er noe med at skorpene til såret det morkaken var som løsner - sa jm til meg på føden i allefall. Jeg sluttet vel å blø for en ukes til siden - er snart 6 uker siden fødselen nå. Har litt brunaktig utflod enda.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ja det er normalt at mengden varierer litt. Jeg blødde i fem uker etter fødselen.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Mengden varierte, men blødde 10 uker.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg blødde i 6-7 uker tror jeg.. det brune er nok skorpen etter morkaka som kommer ut..er helt vanlig
Søtnosmamma Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg blødde også litt "på og av". Holdt på omtrent i 5-6 uker. Fordelen ved ikke å ha mensen på 9 mnd blir litt mindre når man blør i 1,5 mnd i strekk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå