Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Sluttet å amme for 1 mnd siden og nå har jeg begynt å miste hår, ikke bare litt, men i store klaser. Er redd jeg skal bli skallet. Noen som vet hvor lenge dette pågår??
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg begynte å miste når gull var 3mnd, og har enda ikke sluttet... Ligger igjen hår etter meg overalt! Han er nå 4,5mnd og jeg mister like mye fremdeles.. Har begynt med b-vitaminer, håper det hjelper!!! (kan altså ikke fortelle deg når det slutter, men håper det er SNART!!!)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vet ikke helt hvor lenge du mister håret, men jeg fikk kjempe tjukt hår mens jeg gikk gravid, begynte ikke å miste hår før tuppa var ca 4 mnd mister fortsatt mye men er ikke skallet enda, nå er tuppa 7 mnd
Søtnosmamma Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg mister også helt vanvittig mye hår! Hjelper b-vitamin?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Først: det har ingenting med amming å gjøre:) Det er helt vanlig å miste hår etter en fødsel. Det har med hormoner å gjøre vistnok. Mister lite hår når en går gravid. Men skal si en mister etterpå ja! Helt ille! Men det gir seg. Trøst deg med det:) Jeg mistet helt enormt med hår. Hadde nesten ikke lugg igjen. Men kommer tilbake. Gikk med litt "pigg-stiss" foran en periode. Nydelig;) Akkurat hvor lenge det holder på er sikker individuelt. Men jeg holdt på et par mnd tror jeg. Føltes mye lenger! Sett opp håret (hvis du har langt hår da), da føles det ikke så ille. Håper det gir seg snart:)
snartmammapåny Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 HAr hørt at dette er et problem som som oftest begynner ved 3mnd og holder på til babyen er 6mnd. Her begynte det når småen var 3mnd. Mister noe helt ekstremt. Da jeg var til frisøren så sa hun litt sann smådiskre... "mister en del hår du, har det pågått leeenge?" Så vist tydlig at det manglet en god del hår oppi den hodebunnen min. Vokste heldigvis ut igjen da, men kjipt med slik piggsvinsveis. OG det har ikke noe med amming eller ikke å gjøre. Jeg har aldri ammet, men miser hår fordi om. Det har med hormoner å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå