Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne t-skjorter e.l for gravide hvor det står noe vittig på? Som feks "It started with a kiss.. " He he Hadde vært artig å ha ;o)
Maria-B Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har en sånn genser, skal se om jeg finner hvor jeg kjøpte den, Ellers har de noen stilige på www.nine.no
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Mama-liciuos (staving?) har den t-skjorta "it started with a kiss"... Vet ikke hvilke butikker som fører det merket i ditt område da.... Men mama-liciuos har vel en nett-side ville jeg tro, hvor det står forhandlere.... Ps, den t-skjorta er så søt da, har på min nå jeg, hehe.
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Ook, takk skal du ha =o) Noen flere?
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 He he, ok. Ja, den er kjempesøt Vil og ha ;p Takk skal du ha, får se om jeg finner noen forhandlere i nærheten.
skytta76 Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant ei capribukse på Kappahl i sommer som det sto "baby inside" på baklomma, men ikke akkurat årstid for sånt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå