Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvor fornøyd er du og hvor kjøpte du den?
fleXibel Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Den fulgte med vogna jeg kjøpte faktisk Kjøpte den på Happyland på Svinesund.. Er kjempefornøyd..utrolig hvor mye jeg kan få oppi den baggen, ser ikke stor ut i det hele tatt..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Har Fleurville, kjøpte den på babyshop - er super fornøyd med den!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg har Emmaljunga stelleveske - veldig fornøyd Kjøpte den på babykos
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Babybjørn. Er fornøyd. Kjøpte på.. hmm.. var det på babyshop da tro? Enten det eller på Happyland.
*Rutletutt* Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Skip*Hop Dash. Er veldig fornøyd - den tåler endel regn, er lokk over åpningen slik at det ikke kommer fuktighet nedi. Mange praktiske lommer både inni og utenpå + god plass til det jeg trenger. Genialt at skulderremen kan tas av og vesken kan henge etter de stroppene på sidene på vognen - henger SÅ mye bedre enn om den måtte ha hengt etter remen. Kjøpte den på Reflex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå