Nemofish Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jippi! Nå ser det ut som om det endelig blir noe av turen vår! Meg, sambo og baby på 5-6 mnd når vi drar. Noen som har vært der og kan anbefale en grei og sentral plass å bo? Pluss gjerne ting å gjøre der. Er null kjent!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei! Vi var i juni med vår på 7 mnd. Vi bodde sentralt og rent, rimelig, men litt lyd på kvelden som gå seg til natten. skal se om jeg finner navnet på stedet på nettet. De hadde heis og hadde reiseseng til baby.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 http://www.booking.com/hotel/es/granronda.html?sid=a4ad692db22016c3b3301848b28eba11;do_availability_check=on;checkin_monthday=6;checkin_year_month=2007-10;checkout_monthday=7;checkout_year_month=2007-10; Det er linken til hotellet vi bodde på. Helt ok.
cashewnøtta Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Å, gled dere! Kjempefin by. Husker ikke navnet på hotellet, det lå i hovedgata, la Rambla. Hele byen er preget av Gaudi, kunstner/arkitekt som har tegnet flere bygg rundt om i byen. Han har også tegnet park Guell, en fantastisk park vel verdt et besøk! Dere må selvfølgelig tråle Ramblaen, hovedgata med gatekunstnere og STORT fruktmarked. Ellers er det en flott strandpromenade nede langs sjøen. Kirka Sagrada Familia er vel obligatorisk turistmål. Så finnes det jo mange flotte museer om dere er interessert. Nasjonalmuseum, Samtidsmuseum, Salvador Dali osv. Et lite obs: Barcelona er kjent for sine lommetyver, pass på lommeboka og ikke gå for mye i bakgater på kveldstid! Ikke særlig aktuelt med en liten småttis da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå