Gå til innhold

tips! billig pumpe på apotek1

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte bare å sladdre om et tilbud på apotek1, Avent håndpumpe m 30% avslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss det er ikke verst:o) brukte en sånn sist og var fornøyd. eneste er at den kunne knirke lit he he

Skrevet

Åh.. Hvor lenge varer det tilbudet da? Og hva koster den?

Kansje jeg skal kjøpe en da. :) Må jo uansett ha, så hvorfor ikke bare kjøpe nå... =)

Skrevet

vita har også salg på den nå... 30% der og tror jeg det var!!!:)

Skrevet

hvordan er disse pumpene da,hørt at mange anbefaler de automatiske pumpene..jeg har ikke peiling på disse greiene jeg,er den manuelle grei nok så kjøper jeg en slik en,mye billigere enn den til 1000 kr jeg så på..

Skrevet

Jeg har av flere fått anbefalt å kjøpe den manuelle.. Så blir nok den på meg ja.. :)

Skrevet

Nå har ikke jeg brukt automatisk da, men man blir ikke sliten av å bruke den manuelle. Kjempe enkel i bruk og mye billigere.

Skrevet

Jeg har en avent-brystpumpe, og den er vel sikkert helt grei.

Må jo si det er tungvindt å sitte der å pumpe og pumpe...og pumpe og pumpe, - man får jo helt krampe i hånda! Hehe... (Innimellom var det i tillegg problemer med vakuumet på min pumpe da, så det var jo litt kjedelig. Sikkert en produksjonsfeil, men jeg har aldri fått somlet meg til apoteket for å reklamere på den...)

Men jeg vet om flere som har manuell pumpe, og som er veldig fornøyde.

Man må bare være forberedt på at de er mye mer tungvinte og langtekkelige å bruke enn automatiske! ;)

Skrevet

Jeg hadde elekrisk sist, og har kjøpt avent elekrisk denne gangen også. Hadde veldig mye melk sist, og pumpet for å gi til melkebanken, så da var det praktisk med elektrisk. Når det er sagt er den elektriske jeg kjøpte nå, også manuell hvis du vil! Tror dette er forskjellig for alle!

Skrevet

Eg har ei......brukt kun 1 gang da eg hadde lite melk.

kan godt selge den førr 200 om nån e interr.????

[email protected]

Skrevet

anbefaler dere og vente og se ann behovet jeg.

om dere skal pumpe av og til for å få litt i fryseren så kan jo en manuell være bra.

skal dere pumpe flere ganger daglig skaal jeg love dere at dere ønsker dere en elektrisk.

på nettbutikken t alliance apotek har de en elektrisk pumpe- medela swing- fantastisk pumpe som koster litt over 800,-.

så se ann hva dere trenger dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...