Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med "hoppe av i svingen"-metoden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, for jeg er flink til å bruke prevensjon når jeg ikke ønsker meg barn, og "hoppe av i svingen" er ikke trygt i det hele tatt.

Men jeg kjenner mange som har blitt gravid på den måten, ja. Min søster kom til verden på den måten, 2 av mine venninner har tatt abort p.g.a det. Og 4 bekjente har fått baby p.g.a det.

Skrevet

jada har det ikke noe problem det skal jeg si deg..men det visste vi så skjedde det noe så var det helt greit..finnes ikke noe som er 100% sikkert..så nå har jeg bare 4 uker igjen til termin..har du blitt gravid ved og hoppe av i svingen?

Skrevet

vi ønsker jo oss flere barn da,men sambo mener vi bør vente litt til.D hefter ikke meg om jeg hadde blitt gravid,og jeg tror egentlig ikke at d hadde heftet sambo heller,han blir helt syk av å se bebier sier han..Men d går vel mye lengre tid før man blir gravide med den metoden har jeg hørt! og bare så d er sagt så er jeg imot abort!

Skrevet

Nei da,har ikke blitt d,har akurat begynt med d..Hvor lang tid gikk d før du ble gravid da,fra dere begynte med den metoden?

Skrevet

jeg slutta med p-piller i november og ble gravid i slutten av desember i følge siste mensen osv..men er jo veldig forskjellig d da noen blir ikke gravide av det,noen blir det nesten med en gang eller noen tar det litt tid..vil du ha barn da?hvis ikke er det ikke en metode jeg annbefaler som prevansjon..

Skrevet

Les på svar nr 2,d er meg som skriver d :) HI

Skrevet

Det kommer jo litt sæd ut gjennom hele samleiet, selv om storparten selvfølgelig kommer til slutt. Så dersom en ikke ønsker barn, bør en bruke prevansjon av noe slag. dersom målet faktisk er å bli gravid, er det jo heller ikke den baste metoden. Og er dere litt, "det som skjer det skjer". Altså kan gjerne bli gravide, selv om en ikke har umiddelbare planer, så begriper jeg ikke at dere stresser med å hoppe av i svinge, i stedet for å kose dere med stunden!

Skrevet

Jeg sitter her med en skjønn liten gutt som er resultat av at vi "hoppet av i svingen".Jeg tåler så og si ingen prevensjon.Derfor satset vi på at dette gikk greit...Syntes det var litt drastisk å sterilisere seg.Men nå har vi fire stykker,så nå skal min mann få lov til å ta en tur til legen.Tør ikke gamble mer på denne måten.Vi holdt på i 2 år på denne måten før det gikk "galt"

Skrevet

Ja, jeg er det nå:) og vi er liksom "erfarne". Men hadde vi virkelig ikke villet ha en baby til, hadde vi aldri turt å ha sex på denne måten!

Skrevet

oki det var deg d også ja..blir så mange anonyme her at det går litt i surr..er jo ikke alltid det passer seg med alt kline som blir så noen ganger er det faktisk behagelig og slippe og da går det jo ann og sprute et annet sted i stede...

da håper du kansje det skjer noe snart du da?hvis ikke det gjør noe så er det jo ikke noe problem..er du like fruktbar som jeg var tar det ikke lang tid:)

Skrevet

Vi har brukt den metoden i fire ! år uten å bli gravid.

De to gangene jeg har blitt gravid har det skjedd på første forsøk, så jeg blir jo tydeligvis lett gravid.

Skrevet

Det tok ikke lang tid, hadde fått tilbake mensen(som fortsatt var litt ureglmessig) og hatt den ca 3 ganger etter sist fødsel...

Skrevet

hoppet av i svingen i 3 år vi.Ble ikke gravide vi..Og når vi bestemte oss for å prøve så ble jeg gravid etter 3 pp:)

Skrevet

Jeg og Samboer har hoppet av i svingen i over 3 år..Og jeg tåler heller ingen prevensjon. Men ble ikke gravid før vi bestemte oss for å prøve, og da satt den på første forsøk. er nå 30 uker :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...