L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Som skulle stimulere noe i forhold til modning eller fødsel? Er en stund siden jeg har sett det, og finner det ikke igjen:( Noen som skjønner hva jeg mener? tror det var under foten en plass?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Husker at det var et på foten, men ikke hvor.. Me jeg var hos behandler i dag, og hun sa jeg kunne presse på punkt mellom pekefinger og tommel,rett innenfor det litt bløte skinnet der, ganske hardt, ca 2 min. av gangen, så nå sitter jeg her og trykker da, hi-hi
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 ja har også hørt om dette punktet. skal visst også være fint for avslappning tror jeg det var:) men kanskje kan det sette i gang noe, hehe:) Søren at jeg ikke finner den tråden... Mener det var under fotbladet... hmmm
marghald Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Tenker dere på denne linken her? http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004 Jeg har prøvd å gnikke litt selv i dag, men det er jammen ikke lett... Blir støl i tommelen og får vondt i bekkenet, emn jeg gir meg ikke:) Får vel prøve det punktet på hånda også...
en mamma:) Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 fyll opp en 172 flaske med vann, å rull den under foten:) litt hardt... eller noe annet som ruller lett under beinet... gjorde d med 1 mann, å hun kom til morgnen etter:D
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 ja det var den linken:) supert;) Få begynne å gnu litt serner i kveld:) og takker for tips dollyduck:)
trollet¤ Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 skal man rulle den under begge føttene eller?
en mamma:) Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 jeg bytta på litt under begge føttene ja:) satt vel et par timer el no mens jeg spilte kort......
marghald Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Dette skal prøves! Har akkurat vært på omvisning på føden. Gruer meg til det er min tur, samtidig som jeg vil ha han eller hun ut fortest mulig:)
Bietta Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Ja, hva gjør man ikke for å få igang fødselen!!! Spennende å se hvem av oss som føder i morgen, da, hehe... Masserer som bare det nå jeg:)
marghald Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Jeg fikk ikke gjort noen ting i går - fant ut at jeg var altfor sliten for fødsel:) Skal prøve ikveld, da... Noen som har fått noe effekt?
marghald Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Nå sitter jeg og ruller som bare det! Har holdt på en times tid, og begynner å bli skikkelig støl... Men gir meg ikke enda - det er faktisk litt deilig også! Håpe, håpe... Er alene hjemme da. Ser jo sikkert passe rar ut her jeg sitter...
Bietta Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Masserte som bare det den kvelden, og fikk sambo også til å massere. Men jeg sitter her enda.... Våkna på natta og lurte på om det var noe på gang, men det var nok bare en stakkars kynner! Er så utrolig kjedelig å vente på fødsel, føles som om ungen ALDRI skal komme!!!!!
marghald Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 Uff, ja jeg vet... Har egentlig ikke ul-termin før om 16 dager, jeg da. Prøver alt jeg kan å få h*n ut før - venter et veldig stort barn!
Bietta Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 Oi, da kan jeg skjønne at du er litt tidlig ute med å sette ting i gang:) Jeg er 3 dager over UL-termin, men har min egen termin i morgen. Og har gått lenge over med de 2 andre, så dette tar vel tid.... Gi beskjed i morgen da om det ikke skjer noe i natt, hvis ikke går jeg ut ifra at du er på føden...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå