Chaiemae Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har ikkekommet inn på hotmail i hele dag. Er det flere som har det samme problemet eller er det bare meg?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg sliter med det samme.. Kommer ikke inn på msn.. Bra det ikke bare er her da..
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg kommer inn... Men jeg har ikke MSN installert på maskinen,så kan være at det er der feilen ligger da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå