Gå til innhold

3D ultralyd- jeg har noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte Balderklinikken i Oslo. De har ledig time framover. Men timen koster 850 kr(tror jeg hun sa) så er det tillegg for bilder kr 200pr. bilde. Hva koster timen hos Majorstuaklinikken. Ser ut som det kanskje lønner seg å dra til Majorstua hvis de har pakkepris??

Er det lurt å ha 3d- ultralyd en gang mellom uke 28-30 for å se mest mulig av babyen? Da har de fått litt fett på seg kanskje. Hva er deres erfaringer og hvilken uke bør man dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majorstuaklinikken koster 1200 i Bergen i alle fall. Tror man får med bilder og video da. Vi ble anbefalt mellom uke 27 og 30.

Men jeg fikk 3D ul på ordinær ul, så vi har faktisk ringt og avbestilt timen vår hos Majorstuaklinikken i dag!

Skrevet

HI- her igjen: Da bestilte jeg timen på Majorstuaklinikken i midten av november for da er jeg 30/31 uker på vei. Ønsker at barnet skal se rund og god ut på bildene og nærmere uke 30 for da har de vel lagt litt på seg. Koster 1500 kr hvis man vil ha medisinsk undersøkelse i tillegg. Hvis bare bilder og CD koster det 1200kr.

Hvis babyen ikke er flink til å vise seg den dagen får man en ny time uten ytterligere tillegg. Dette til info for dere som er intressert ;)

Jeg gleder meg masse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...