Gå til innhold

baby 4 mnd ute i vind?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å reise til en stor lekeplass med storesøster 3 år, men vi vil jo ha med minste jenta vår på 4 mnd også. Men ho vil jo helst ikke være i vogna når ho ikke sover da, så da må jeg bære henne... går det bra selv om det blåser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal da gå fint det. men husk å ha på lue da! Hun blir sikkert litt kaldt på nesen og kinnene. Men så lenge du har lue på ,så unngår du ørebetennelse.

Skrevet

Så flott! Ja lue må jeg ha på. :) Da kan vi jo reise å leke da jo. :) Blir moro!

 

Tusen takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...