Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har så lyst til å reise til en stor lekeplass med storesøster 3 år, men vi vil jo ha med minste jenta vår på 4 mnd også. Men ho vil jo helst ikke være i vogna når ho ikke sover da, så da må jeg bære henne... går det bra selv om det blåser?
MartinFelipe07 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Skal da gå fint det. men husk å ha på lue da! Hun blir sikkert litt kaldt på nesen og kinnene. Men så lenge du har lue på ,så unngår du ørebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Så flott! Ja lue må jeg ha på. Da kan vi jo reise å leke da jo. Blir moro! Tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå