Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er en pussig følelse når det lever inni magen gitt.. Kiler på innsiden liksom.. hihi... Morsomt..
mammaTilLinnea Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 hihi, helt enig! enn at jeg faktisk har en baby i magen som driver å spreller... det er så rart! men gøy! tror ikke det har gått opp helt for meg enda da;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Er jo helt merkelig at det er mulig egentlig.. Jeg har et lite menneske som lever inni meg... Hehe.. kunne jo nesten vært handlingen på en skrekkfilm jo... hehe... =) Er helt fantastisk. Elsker å kjenne sparkene til lille trulta vår.
mammaTilLinnea Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 ja, ikke sant! en levende liten baby i magen liksom, rart det går an:) er så gøy med sparkene da, kan ligge lenge å bare kjenne! å som jeg gleder meg til januar, så jeg får se babyen...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg også. Når har du termin?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Har 21. januar jeg. Det er så spennende dette. Driver å pusser opp barnerommet nå for tiden. Er så morsomt.
kokosyklus Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Det er veldig artig og utrolig sært. Men blir ikke dere noenganger litt redde også? Jeg får en litt rar følelse av å miste konrtroll noen ganger. Noe prøver å ta over kroppen min og det er ikke alltid jeg rekker å henge med i svingene:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Hehe.. Nei.. Har ikke blitt redd enda, men som jeg sa litt lengre opp her, det kunne jo vært innholdet av en skrekk film.. Hehe.. =) rart dette..
mammaTilLinnea Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 vi er nærme i termin da queen:) barnerommet her er ferdig oppusset, men alt rotet vårt står der inne nå, såvidt vi får opp døra! så gruer meg til å ta fatt på det... har ikke handlet en ting enda heller jeg, syns liksom det er litt for tidlig, selv om jeg har veldig lyst!! har ikke blitt redd enda jeg heller, må nok få det inn i hodet at vi virkelig skal ha baby først!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2007 Ja, vi er det. Har kjøpt to sett med klær, to bamser til å henge i babygymen som vi fikk, barnevogn og bæresele, også har jeg fått en del ting.. Noe mere har jeg ikke kjøpt enda jeg heller.. Men skal på Ikea når barnerommet er ferdig oppusset da. Så svir nok av en del penger der ja..
Gjest Lenchen Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Satt akkurat her å tenkte at i dag kjenner jeg babyen godt. Den spreller og det er jo bare helt fantastisk. Gleder meg sånn til samboeren kan kjenne det på utsiden også Han går jo glipp av hele moroa nå
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2007 Hvor langt er du på vei Lenchen? Sambo har kjent det et par ganger, og på tirsdagskvelden fikk han et kjempe spark mot håndflata. Morsomt.
mammaTilLinnea Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 har fått en mengde jeg da, men har ikke hentet hjem det... smart med søstre! vi får: seng vugge vippestol bæresele gym-matte(har kaldt gulv) masse klær voksipose men som jeg gleder meg til å kjøpe vogn(får av svigers) og annet småtteri! blir vel nesten som en unge på julekvelden kan jeg tenke meg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. september 2007 Ja.. jeg også.. Får penger av svigermor, til vogn, men får en fast sum, som er mere enn et vogna koster, så får nok kjøpt en del til barnerommet også av de pengene, så får jeg seng og vugge av mamma og pappa. Får masse klær og ting og tang av svigerinna mi.. Og så kommer jeg jo til å handle meg konkurs selv... så ja.. Blir nok omtrent som julekvelden når jeg skal til Ikea. Hvilken vogn skal du ha da?
mammaTilLinnea Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 svigerforeldrene her skal visstnok være med når vi skal velge vogn, gruer meg litt til det! syns egentlig det er noe jeg og sambo må få velge selv, uten innvendinger fra noen:) har tenkt litt på simo kombi... syns den ser veldig grei ut! har ikke hatt tid til å dra å se på noen enda, men tror sambo også har lyst å begynne snart, han mener det blir litt mer virkelig for ham også da:) hva med deg? noen favoritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå