Gå til innhold

Noen med erfaring med p-plaster da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er d å bruke d? Får man mellomblødninger av dem,uregelmessig mens? Får man humørsvingniner? Går d ut over sexlysten?Les d andre innlegget mitt om prevensjon er dere snill! Kan jeg ha hatt EL likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen humørsvingninger, uregelmessig mens eller nedsatt sexlyst..

Merket egentlig ikke at plasteret var der..

Men gravid ble jeg, hehe.. så da er vel hele poenget borte...

Skrevet

Mitt begynte å klø og løsne..

 

Mellomblødninger har jeg med alle hormonspreparat.

Skrevet

MissMariah ! Hvor lang tid gikk d før du ble gravid da? Hadde du plasert plasteret på feil sted på kroppen?

Skrevet

Jeg brukte det vel i 9 mnd ca..

Nei, hadde ikke plasteret på feil sted.

Men husk at uansett hviken prevensjonsmetode du skal bruke, så er det alltid en eller annen som har blitt gravid, så tenk ikke så nøye på det du:)

Skrevet

Jeg synes p-plaster er helt topp,jeg har ikke noe bivirkninger og får mensen en gang i månden når man skal ha opp hold fra plasteret.I syden hadde jeg plastert på rompa nå har jeg det på armen eller bak på skuldern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...