Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvordan er d å bruke d? Får man mellomblødninger av dem,uregelmessig mens? Får man humørsvingniner? Går d ut over sexlysten?Les d andre innlegget mitt om prevensjon er dere snill! Kan jeg ha hatt EL likevel??
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ingen humørsvingninger, uregelmessig mens eller nedsatt sexlyst.. Merket egentlig ikke at plasteret var der.. Men gravid ble jeg, hehe.. så da er vel hele poenget borte...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Mitt begynte å klø og løsne.. Mellomblødninger har jeg med alle hormonspreparat.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 MissMariah ! Hvor lang tid gikk d før du ble gravid da? Hadde du plasert plasteret på feil sted på kroppen?
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg brukte det vel i 9 mnd ca.. Nei, hadde ikke plasteret på feil sted. Men husk at uansett hviken prevensjonsmetode du skal bruke, så er det alltid en eller annen som har blitt gravid, så tenk ikke så nøye på det du:)
titt tei :) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes p-plaster er helt topp,jeg har ikke noe bivirkninger og får mensen en gang i månden når man skal ha opp hold fra plasteret.I syden hadde jeg plastert på rompa nå har jeg det på armen eller bak på skuldern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå