kløver Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen gode anbefalinger her angående stellebord som skal stå oppå badekaret? Det bør være badebalje under, helst i hardplast. Vi har et sånt med mykt babybadekar under fra før, men det har gått i stykker. Synes det er veldig få typer å velge mellom i denne kategorien, så hvis noen har tips om et som de er fornøyd med så blir jeg glad! :-)
Beama Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg vel vært fornøyd med det vi hadde til eldste snuppa.. men brukte det bare en stund fordi vi flyttet til ett hus uten badekar=) Husker ikke merket, men det har hardplast badekar under=) Kan sjekke merke senere, det står i boden hos svigers=) kostet 1500 kr på babykos.
elimor Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vi har en slik balje/babybadekar som settes oppå badekarkanten som vi er veldig fornøyd med, men den kjøpte vi til førstemann for over 6 år siden. Den er veldig praktisk, og vi har brukt separat tellebord ved siden av badekaret med skuffer og hylleplass under. Vi kjøpte baljen ganske rimelig på Babykos i Sandvika, de har også butikk i Bergen og nettbutikk (www.babykos.no). Jeg så på nettsidene deres at de nå har et stellebord for badekar, som består av en balje som settes oppå badekarkanten med stellematten oppå. Den heter Geuther-Aqualight. Det er veldig praktisk plassering i forhold til å fylle og tømme ut vannet fra baljen, og god arbeidshøyde for mor og far, men ser ut til å være ganske mye dyrere enn den vi kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå