Gå til innhold

Hva slags sko bruker deres små nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vansklig tid å kjøpe sko på.. Enten er det joggesko, eller tjukke vintersko liksom.. hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte noen fine høstsko til henne i går=) har leitet lenge.. det har vært vanskelig å finne.

vanskelig å forklare hvordan de er... men de er av merket ponny, ligner litt på sånne Cat sko til voksne. men disse er rosa og søte=)

Skrevet

skinn ecco sko........

Skrevet

Sko i semsket skinn. Litt romslige i størrelsen slik at hun får plass til Ulvangsokker eller ekstra isolerende såler. Kommer til å gå rett fra disse skoene og over til vintersko. Semskede sko holder seg bra dersom man impregnerer dem godt. Vi så ingen grunn til å kjøpe et ekstra par sko i goretex.

Skrevet

Kjøpte et par adidas goretex,er veldig fornøyd.

Skrevet

ecco semsket skin sko når det er tørt

støvler med ullsokker når det er våt

etterpå skla kløpe vintersko

Skrevet

Ecco skinn sko til vanlig,\¨

i går kjøpte vi ponny vintersko, går ikke høyt opp, men er foret, vanntett vindtett og pustende. Perfekt siden han ikke går ennå...

Skrevet

Tulla vokste ut av alle skoene sine i løpet av sommeren. Har ikke penger til å kjøpe nye joggesko til 500 kr akkurat nå, selv om jeg gjerne skulle kjøpt ett nytt par av ekko sine joggiser. De var fantastiske. Ble til at jeg kjøpte ett par sko i lær på Din Sko til 160 kr. Er ikke mye hun får brukt de da, går mest i støvler og ullsokker:) Må vel legge i penger på vintersko, men tørs ikke kjøpe enda...redd hun vokser ut av de og. Har ett vokserykk for tida:)

Skrevet

Snuppa vår har også et voksrykk nå. Alle skoene hennes er så og si for små, og finner ingen å kjøpe i butikken. Virker som de er tomme for str hun må ha og bare har vintersko nå...

Utrolig frustrerende, for hun MÅ ha et par nye sko denne uken = /

Skrevet

Har du sett på Din Sko da? Hadde flere typer i merket Rådis som er billige og helt ok (lærsko). Ellers har jeg sett at de har billige joggesko på sportsbutikkene her omkring, rundt 100-lappen for årets joggesko.

Skrevet

Jeg er sær på sko, da det er et av de viktigste "klesplaggene" synes jeg. Kjøper ikke sko til meg selv engang på Din sko, så da kjøper jeg hvertfall ikke til snuppa sine føtter som er under utvikling! Også må de være fine da, hehe! Fant masse vintersko jeg kunne tenkt meg da = )

Men var "over alt" i Oslo sentrum idag, og bare høst- og vintersko å oppdrive. Blir fortsatt for varmt å gå med det her i Oslo når det er rundt 18 grader hver dag...

Skrevet

Hun bruker enten litt kraftige joggesko eller "vanlige" skinnsko (mer sånne "mine første sko" typen). Her på Østlandet er det i allefall uaktuelt å begynne med vintersko av any sort nå..(men det burde jeg sikkert ikke si, for da begynner det vel å bli vinter imorgen tenker jeg...)

Skrevet

Jeg fant kjempefine høstsko på Dinsko, semsket med borrelåslukking og veldig godt for, likner litt på CAT de også, samme farge. Jeg er hvertfall kjempefornøyd med disse. Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok kjøpt Ecco, kjenner jo at det er en kvalitetsforskjell, men så god råd har jeg ikke, så da ble dette et greit kompromiss. Får heller legge litt mer penger i vinterskoene.

Skrevet

Jeg har hatt samme problem.. for ecco skoene er blitt for små. og ville ha noen sko som er litt tykkere,men ikke vintersko enda.

Fant ett par på skoringen.Timberland, litt fôret men ikke så tykke som vintersko. En perfekt høst/vår sko synes jeg.og tåler litt vann!:)

Skrevet

Akkurat nå: et par semskede Kengeroo- joggesko. Nettopp kjøpt et par Viking-goretex vintersko. Men er vel litt tidlig å ta de i bruk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...