Gå til innhold

November: ingen flere som er gravide igjen da???


silhah og emilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott! Gratulerer så mye! Det blir fint for barna å ha hverandre å leke i oppveksten. Heldige dem som har et søsken så nær seg i alder:)

Lykke til med svangerskapet. Termin i mai må være fint..

 

Jeg ble skikkelig babysyk igjen da jeg så dokumentarserien "jordmødrene" på nrk i går.. Men det blir nok en stund før vi setter i gang med å prøve på nummer to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Blir veldig kjekt for de små å ha søsken så tett i alder..=o)

 

Og til anonym, det der kunne du spart deg for.. I det minste stå fram med nick..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro:) Gratulerer så mye. Så fint med 1,5 år mellom barna:) Kos deg masse masse med magen:)

 

Nei er ikke gravid nei. Skal ikke bli det på en stund heller tror jeg, Er husbygging som står for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Her blir det lenge til nestemann, har en del jeg skulle fått fullført først og jeg vil ha litt aldersforskjell på barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

skulle gjerne hatt 2 tette, men har en del å ta hensyn til.

Må få trent opp bekkenet mitt fra forrige svangerskap, og fysioterapauten min sa at jeg bør vente minimum 1 år.

i tillegg var jeg veeeeeeeeeeldig dårlig da jeg ventet Ina og sjangsen er stor for at jeg blir det igjen, så jeg vi vente til Ina har startet i barnehage og ting går greit her hjemme.

Har vel planlagt å prøve igjen i august neste år.

Er vi heldige sitter spiren på første forsøk sånn som sist, og da blir det mai-barn på oss også.

 

da blir det ca 2 1/2 år mellom barna, det synes jeg er fin aldersforskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :o) Det blir sikkert kjempefint!

 

Novemberjenta mi har en storesøster som er 16 mnd eldre enn seg, og det er utrolig moro! Nå har de så mye glede av hverandre, så er veldig glad vi valgte det sånn! Men nei, jeg er ikke gravid igjen, for 3 tette skal vi IKKE ha ;0P

 

Lykke til!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen:)

 

kommer til å bli kjempe morro dette, sikkert slitsomt MEN moro:)

blir spennende å se om det blir jente eller gutt da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!! hurra :-D Gratulerer så mye :-D

 

Jeg er prøvende, har ikke brukt prevensjon siden fødselen i det hele tatt. Vi er ikke så fruktbare, så amminga har funket som motvillig prevensjon som bare det! Ønsker meg veldig en liten fis til...

 

Lykke til i svangerskapet fremover da, og mai er en fantastisk måned å ha bursdag i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...