Skurvelurven Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193 Jeg så på det i går og måtte se det om igjen i dag:) Må bare gråte litt når babyene kommer ut. Synes det var veldig betryggende å se hvordan ting foregår, og flott at de startet fødselen med rolige fødsler uten masse skrik og skrål (slik jeg har sett for meg min fødsel).
Skurvelurven Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2007 hehe startet serien skulle det stå
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 satt akkurat å så det selv nå. strømmen gikk i går nemlig så fikk ikke sett det...: /// Måtte tørke noen tårer ja, syns det var et kjempe flott program.
Skurvelurven Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Sikkert ekstra morsomt å se for deg som er fødeklar:) *Misunnelig* Her er det 59 dager igjen...
Tooblind Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg så det akkurat selv på nettet. Et kjempefint program.. Tårene spratt frem på meg når de fødte. Jeg gledergruer meg til fødselen. Med min smerteterskel kan jeg aldri tenke meg at jeg ligger der uten å si et knyst.. hehe..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 nei slik tenkte jeg også.. de var så rolige:) tror nok jeg kommer til å pese litt mer for å si det sånn:=) Syns det er fint å kunne forberede seg litt sånn mentalt, har vært med på 2 fødsler så vet jo hvordan det foregår.. men ingen fødsler er like så syns programmet var supert. Håper jeg får en like koselig jordmor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå