Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Flere som går på toalettet ca..tjaaa... 10 ganger om dagen? Og HVER gang nøøøden tar meg , så kjennes det ut som om jeg kommer til å tisse litervis ... Setter meg på do.. tisser litt ... og det var det.... Sånn går nå dagene.... Oppe minst en gang om natta ...... Tisseklem fra meg:)
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Er slik her også, spesielt på ettermiddagene og kveldene. Har til og med sjekket for urinveisinfeksjon, men det hadde jeg ikke. Får vel bare tåle å tisse ofte:) Merker det faktisk på dopapir-forbruket!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jupp.. Men jeg tisser masse også... Så er ikke bare følelsen med meg da..
Adriansmor med tulla Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jepp er et tissetroll tisser dagen lang og ikke mye nei.. bare litt skvetter her og der og er oppe 4- 5 ganger om natten... og lille bolla bella er glad i å bruke mors blære som trampoline...spesielt når den er full....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Å samboeren min erger seg over at jeg bruker så forbanna mye toalett papir... Vel ca 10 - 15 toalett besøk om dagen krever sine tørk ja.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 hehe har begynt å merke det nå i siste jeg også...
Baby nr3 ombord Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Huufff jaaa!! På det meste har jeg vært oppe 7 ganger etter jeg har lagt meg om kvelden og før jeg står opp!! TRAVELT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå