Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Vi har nesten ikke kontakt med besteforeldrene (svigers). Våres datter er 3, han har ei fra før som bor langt unna hun er 12. Fra hun ble født har det bare vært korte besøk og aldri ligget over, de bor litt over en time fra oss. For snart et år siden hadde sm og jeg en kjempe krangel. Det viste seg at de har vist aldri følt seg velkommen til oss... Jeg fikk høre hvor egoistisk jeg var, dere aner ikke hva mere hun fikk sagt. Hun avsluttet det hele med å fortelle at mitt barn var det mest bortskjemte barnet hun viste om! (Sier en bestemor slik om sitt barnenbarn!?) At jeg ikke lenger var velkommen inn i hennes hus. Alt dette fikk hun sagt med barnebarnet til stede, som begynte å hyle og skulle til mamma... Når det da begynte å nærme seg jul gikk hun via sin man og datter for å invitere oss til selskap. Det var ikke kommet noen unnskyld fra henne. Min samboer mente at dette var hennes måte å si unnskyld på... Det var ikke godt nok for meg, men ble nå med på dette selskapet. I etterkant sendte jeg en mail for å be om unnskylding for det jeg hadde gjort og sagt. Det kom ikke noe unnskyld i retur bare enda mere klager på hvor vanskelig jeg var ol. Den siste mailen ang dette var at hun skrev at hun ikke orket noe mere av dette.. Etter dette har vi vært på besøk et par ganger men aldri ligget over mer. Føler meg ikke velkommen. De har nå solgt huset og kjøpt seg en liten to mannsbolig for de skal nemlig flytte til Spania! (De er rundt 60 år litt tidlig synes nå jeg) Så da blir det ikke mye besøk av besteforeldrene. Så jeg kan ikke tenke meg at min dater får noe god kontakt med de. Jeg venter et nytt barn i desember. Da er SM tre md i Spania, hun har ikke gratulert meg med barnet. De har tre barnebarn til de bor ikke så langt unna så de er gullbarna de er fra 8-13år + det andre barnet til min samboer… Hva skal en gjøre??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke så mye du kan gjøre med det, tenker jeg... Kanskje kjemien mellom dere bare er dårlig, eller hun er så umoden at hun har 'bestemt seg' for å ikke gå så godt sammen med deg. Vi har begge par besteforeldre boende langt unna, barnet ser dem 1-4 ganger i året. Det er trist, men på en måte rekker vi aldri å ha/få konflikter (prøver å finne noe positivt her) med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå