Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hvor finner jeg det skjema som skal til arb.giver ang hvor lang permisjon jeg ønsker...og er det flere skjermaer jeg må huske å sende inn ? Cat
LuRiFaXeN Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 eg jekk til NAV og henta alt me papirer..
Yarn Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Tror ikke det finnes noen generelle skjema for dette. Enten har arbeidsplassen din et eget skjema (det hadde de her, jeg er lærer), men ellers søker du vel på "vanlig" måte. Vet at noen bare avtaler muntlig, men en skriftlig søknad er sikkert det greieste:)
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk det på jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå