Gå til innhold

Hurra for storskolene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NED MED DEN OFFENTLIGE SKOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JA TIL PRIVATSKOLER!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har en gutt på den nye Hamar Katedralskole , og han er så iritert på dette nye opplegget.

Ikke lett å skulle lære seg spansk for eksempel , når de i naborommet lærer fransk , og eneste "veggen " er hylleseksjoner / lave vegger som er åpne øverst.

 

Har stått mye i lokalavisa , og sverige og Danmark har gått bort fra dette igjenn . Hvorfor skal Norge absolutt gjennomføre det da??

 

Trodde det skulle legges opp til læring , selv om det er videregående skole. Jippi for Kunnskapsløftet !! :o(

Skrevet

Skolen bruker mange milioner på kunst da.

Ikke rarte det , det er jo utrolig viktig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...