NessaS Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jaja, kanskje en idè å bygge skolen stor nok da. Kjære politikere, hvordan hadde dere likt å ha to-tre møter gående i ett og samme rom, kun adskilt av skillevegger? Finnes det i det hele tatt noen politikere som klarer å sette seg inn i andres situasjoner? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/hedmarken/1.3399846
Eve Dallas Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 NED MED DEN OFFENTLIGE SKOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TIL PRIVATSKOLER!!!!!!!!!!!!!!!!
RajaPia Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har en gutt på den nye Hamar Katedralskole , og han er så iritert på dette nye opplegget. Ikke lett å skulle lære seg spansk for eksempel , når de i naborommet lærer fransk , og eneste "veggen " er hylleseksjoner / lave vegger som er åpne øverst. Har stått mye i lokalavisa , og sverige og Danmark har gått bort fra dette igjenn . Hvorfor skal Norge absolutt gjennomføre det da?? Trodde det skulle legges opp til læring , selv om det er videregående skole. Jippi for Kunnskapsløftet !! (
RajaPia Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Skolen bruker mange milioner på kunst da. Ikke rarte det , det er jo utrolig viktig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå