Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Piper den om den mister kontakt med babyenheten? Gidder dere å teste det? Er bare å skru på kun foreldreenheten og se om den piper eller ei innen 30 sekunder :-) Vis vi ikke får tak i ny atenne til SuperNovaen må vi ha en ny babysitter og siden mange skryter sånn av top com tenkte vi å kanskje evt prøve den siden den er billig, er egentlig superfornøyd med den vi har, men kan ikke bruke den med brukket atenne...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 nei, den sier ikke ira om den mister kontakt, heller ikke ved tomt batteri,
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 super nova er verdt pengene, dyr men bra
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Ok, da er den IKKE aktuell i det hele tatt, kan jeg ikke stole på babysitteren kan jeg like godt la være å ha den. Håper jeg får tak i ny ayenne til SuperNovaen da, ellers blir det ny slik.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 sjekk finn.no kanskje noen selger brukt, ellers tror jeg det er lett å skaffe deler til et skikkelig produkt. hør der du kjøpte
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Skal gjøre det :-) Håper jeg finner en! Men jeg kommer uansett aldri til å kjøpe en babysitter igjen som ikke gir beskjed om den mister kontakt med babyenheten, kan ikke fatte at en slik en vant en test? Er jo noe av det viktigste med en babycall det jo, at man kan stole på den!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 den sier ifra når batteri er tomt jo! det gjør iallefall min topcom. Det med pipinga har jeg ikke testa.. men kan teste det.. men vet at man kan stille den inn på at den gir et signal etter så og så lang tid.. da er man sikker på at den funker..
Selphy Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Mener at du kan sette beep på topcom jeg. Den sier iallall fra når batteriet er tomt, da piper den.. jeg er iallfall kjempefornøyd med min. Og en babycall er IKKE en barnevakt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå