Gå til innhold

Fruktmos...HJEEELP...jeg har et stort problem....og bare du kam hjelpe meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg kjøpe sokker på lindex eller spar-kjøp?? har du noen erfaring?? vil ikke fryse vet du...*vanskelig valg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ble nysgjerrig og leste dessverre innlegget, selv om jeg ikke i hele tatt heter fruktmos ;) Men innlegget var bra da, og jeg skal absolutt ikke legge meg opp i svaret *knis*

Skrevet

Min erfaring og modenhet sier at du bør kjøpe de på Exit. Gjør det, ellers vil jeg ikke snakke med deg mer!! *lett valg*

Dessuten: trenger du ny kam?? Sitat: bare du kam hjelpe meg!!!!

Den bør du isåfall kjøpe på nikita

Skrevet

hehe;)

men jaggu ikke lett dette her...vil ha kvalitet...hmmm......

Skrevet

ja de har noen på Exit..til 27654kr paret...det er jo egentlig ikke så dyrt når man tenker etter..man betaler jo tross alt for det man får..og de med erfaring sier det er plass til alle tærne i hver sokk,og man beveger seg bedre i de..og de har innlagt godlukt..hmm...

kan eller kam...ja takk begge deler????

Skrevet

*Nå også med innlagt wonderbaum*

Om du kjøper 73 par, kan du samtidig sy ulldress. Billig og bra.

Ps: Du burde vært innlagt :D

Skrevet

jeg har veldig dårlig erfaring med de kammene fra nikita.

Skrevet

He he he, så deilig med noe humor her på formiddagen ;) Bra jeg leste og fikk med meg det gode sokkerådet altså. Får ta neste mnds lønn, og godt og vel det, og kjøpe et par på exit da... Ellers er jeg vel ikke velkommen på db mer ;)

Skrevet

innlagt?? ja kanskje..men jeg har det godt jeg;)

shit...er de ra nikita dårlig??? hva søren skal jeg kjøpe da????

noen som har ideer???

Skrevet

Har hørt at kun naturbust er bra, så gå ut og finn en pinnsvin og lag deg kam du ;)

Skrevet

bra noen skjønner humoren vår..haha:p

nei kjøper du ikke sokkene der,så blir du bannlyst altså..

men jeg likte ideen til fruktmos altså..skal jaggu sy en dress!!

Skrevet

AKG: du kan jo ta opp lån da...

ro dæ ned, ro dæ ned glansvask! Krimp jobber sikkert som spion for Kerastase

Skrevet

Ja, så klart. Det er løsningen. Med 20% rente på citibank ;)

Skrevet

ehh...er du helt fjern du eller???? pinnsvin er jo gratis...hva vil folk tro om meg da????

nei jeg skal bestille en naturfiber kam fra italia...egentlig veldig billig...rundt 657539kr..og det er jo gitt vekk!!!

Skrevet

Oh shit..... Nå glemte jeg meg jo helt ja. Blir i allefall ikke godtatt da nei. Med gratis kam.. Huff, nå må jeg bare gråte litt så kommer jeg tilbake siden. Må høyne lånet mitt på citibank også ...

Skrevet

nei, jeg har bare så utrolig dårlig erfaring med sånne billige kammer. Jeg var plaget med tynt hår før, men så kjøpte jeg en sånn leave-in shine-on revolution protection kam på nettet. Kun 235000 pluss pant. Totalt verdt det. Håret mitt er blitt dobbelt så tykt, dobbelt så langt og så har jeg fått krøller.

Skrevet

Hmmm... Vel og bra, men synes den var litt billig ja. Er litt skeptisk til sånn billligskit. Kan j hende noen andre har samme kam til dobbelt pris da. Da blir jeg glad :)

AKG: Citibank er jo bare zåååå zmart da lizzm. Ju gåo gørl

Skrevet

hva er adr til de som selger dette Krimp??

skulle sååå hatt sånn ass....

men jeg fikk mld om at sokkene var utsolgt...err`e mulig lissom???

og de vet ikke når de får de inn igjen heller...hadde hatt et eksplosjonsslag etter at noen hadde snakket om de på et nettsted..så hadde kommet hundrevis av galne damer for å kjøpe...

føkk ass..neste gang skal jeg holde godt kjæft!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...