nickoline og supermann Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hva anbefaler dere? Eneste forutenom vinterstøvler vi mangler........
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Vi har reima sine har kun prøvd de.. Men de er veldig fine de altså,, men regnvotter er vel hipp som happ er det ikke?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vi har noen kjempegode til barna våres, Abeko heter de. Har sett dem på mange steder. Tror de koster 179:- eller noe sånt(har ikke kjøpt selv, fått av svigermor)
nickoline og supermann Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 det er kun viktig at de er myke slik at han kan bruke hendene sine........ klatre og spa i sandkassa!
Mulle :) Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Anbefaler reflex sine regnvotter. Usikker på prisen. Gode myke og lillegutt har ikke problem med å leke i sandkassen med de..
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde faktisk ullvotter til gutten min i fjor! Og han elska de vottene, de er jo ikke så tykke, så de er lette å leke med. Selv om de fort ble våte, ble han aldri kald på hendene sine. Jeg kommer til å gjøre det samme i år. Hadde Janus sine i fjor og tror de passer i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå