Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvilken størrelse velger dere i vinterdress? Jeg blir sprø av dette. Skal selvfølgelig prøve den på han, men det er jo umulig å si hvor mye han kommer til å vokse frem til mars... Problemet er at han har korte bein i forhold til overkroppen. Bruker i dag en størrelse større i genser enn i bukse. 98 eller 104??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Har samme problem med lille. (jente) Hun er lang i overkroppen og kort i beina. Alt sklir opp i rumpa om det er dress eller seler. Eneste negative jeg fant med troll-dressen i fjor var at den ikke var helt laget for lille sin kropp. Hehe. Tror det blir 104 til henne. Hun her 3 år og 4 mnd. Må nesten bare prøve. Vanskelig ja.
La Perla Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har bestilt Reimadress til min gutt (til tross for all diskusjon omkring dette, hehe). I butikken sa de at jeg burde kjøpe strs. 104 til ham fordi Reimadressene ikke er store i størrelsen lenger i år. Så da gjør jeg det. Ellers bruker han 98 for det meste (selv om buksene da kan være litt lange i beina).
Plutselig_gravid Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Sant det er vanskelig. De bruker jo dressen fra nå og utover i mars og det er en del måneder og vokse på.....! Men, så er det det der med å kjøpe for stort. Når det gjelder vinterdresser så er de jo allerede "bevegelseshemmet" når de bruker en dress som passer - men hvis det er en str for stort så blir det jo enda verre å bevege seg.... Men, skal man kjøpe passelig dress og så går det to mnd og så det er kanskje for lite? Evig dilemma dette her....
Gjest thricane Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 har 104 fra i fjor, men må i hvert fall kjøpe 110. kanskje 116, siden det er troll, så kan jeg justere den i livet. guttungen ble 3 i mai, men er ganske stor i kroppen. bruker 110-116 i gensere, og 104 i bukser i dag, siden han er hanske sor rundt hodet, så får jeg ikke på gensere som er små.t
lol:-) Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Vil bare anbefale deg ticket to heaven sin dress. Ypperlig passform til lange overkropper:-) De er forresten veldig store i størrelsen.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Hmmm, ble ikke så mye klokere... ;-) Jeg heller selv mot 104, men han har et fleecesett i str 104 og der er buksen ALT for lang. Er jo ikke noe godt å gå rundt med gigantiske klær. Tenkte å kjøpe Lego dressen fra Kidsfashion. Hun sa på telefonen at den var stor i størrelsen, men jeg bor ikke så langt fra henne så vi kunne komme hjem til henne og prøve :-) God service!
hund&barn@fullrulle Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Håper den jeg har går i år også og da er den 98, men skulle jeg kjøpt ny tror jeg det hadde blit 104 eller 110 ettersom. Må jo bare prøve for størresler varierer jo sånn. Til vanlig er bukser nå mest 98 og gensere 104..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Eldstemann måtte ha 5 år, mellomste som er 3 år nå kommer først til å bruke den som er 2 år og siden den som er 3 år.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg har kjøpt 104 (Reflex), han er lang i beina og i armene, men dressen er allikevel litt stor til han. Men han er så tynn, så jeg tror alle dressene vil være store til han. Tror det er bedre å leke med en dress som er litt for stor enn en som er litt for liten. Han ble 3 i august.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Ja, det er jo akkurat det.. *Gruble, gruble* Min blir 3 i desember. Er slank og middels lang (ca 95 cm nå). Problemet er de korte beina... ;-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 JA! Eldste blir 5 år nå og han må opp i str 7 år i bukser og 8(!!!!) år i gensere for at han sikke skal vokse ut av det i løpet av et par mnd. Mellomste ble nettopp 3 år og er så vidt begynt med str 3 år ;-) Eldstemann ligger på øverste strek/over skjemaet på høyde (og vekt), men mellomste ligger litt under normalen på høyde og på normalen på vekt. I tillegg er eldstemann mørkhåret og mellomste lys blond, mange tror ikke de er brødre nei ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå