kvirrevirrevitt Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Sånna gammeldagse, vett'u.. -Gjerne minus kløing, da.. ) Skulle veldig gjerne hatt det til jenta mi!! Hun har vært plaget m uvi og småskvetting, og jeg kan jo ikke forvente at barnehagepersonalet skal kunne se et uhell med en gang, gjennom utedress og alt! Da må det vel være veldig fint m ulltruse???? Hun er tre 1/2
St. Hans Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, det finnes. Jeg er helt sikker på at jeg har sett det, mener det var Joha. Nøstebarn (www.nostebarn.no) er også en mulighet. De har jo "alt" i ull, men det er dyrt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg har strikket en tynn shorts i garn fra nøstebarn. Kjempedeilig og tynn nok til å passe under buksene, og ikke minst regulerer den varmen så den ikke er plagsom til innebruk heller. Garnet er litt dyrt, men det er ikke mye du trenger til en slik bukse, du har rikelig igjen til mye annet også med en hespe. Jeg brukte oppskrift på ribbestrikket bukse og avsluttet et par cm ned på beina. Jeg har ikke forsøkt selv, men tror at ull/silke-blandinga til nøstebarn er mykere og mindre kløete enn merinoulla. De har også barnemameluk på nøstebarn. Vi bruker for det meste stilongs i ubehandlet ull om vinteren, den regulerer varmen bedre enn behandlet ull og blir ikke klam slik behandlet ull gjør.
Afsheen Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg har kjøpt sånne boxershorts i ull fra BARNAS HUS. De er herlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå