♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 da jeg fødte kom epiduralen for sent pga at legen var forsinka å jeg hadde epidural en halv time før pressriene..syns ikke jeg hadde trengt epiduralen..var ikke veldig ille smerter i forhold til da hodet stod i åpninga..FY FA** så jævlige syrlige smerter viste jeg ikke at fantes..husker jeg skrek etter lokal bedøvelse men fikk ingen svar! Hehe..men neste gang jeg skal føde..vil jeg kunne be om det da, finnes det? sånn at man slipper å få så innihampens vondt på slutten..??
Go`mamma`n... Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hehe...hakke så mye peil på bedøvelse......Har født begge uten bedøvelse......Men JA, slutten er helt J.....!!!!!!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 ja..åhh..man tror man har vondt når man ligegr der å har rier..men når hodet står i åpninga skjønner man at riene var ikke vonde..for DETT er det man virkelig kan kalle VONDT!!!! ..men hva gjør man ikke for å sette en liten mini til verden:-) men likevel en bedøvelse der nede ville definitivt gjort det 100ganker mindre vondt tror jeg! hmm*
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg spurte flere ganger innimellom riene om det gikk an å få bedøvelse der nede når gutten skulle ut. men det fikk jeg visst ikke.
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jo, det går ann det altså. De var på vei til å sette lokalbedøvelse på meg men jeg trengte ikke:) Heter det peduntalblokade eller noe i den duren tro?
Gjest Ut på tur Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på om det er den bedøvelsen som kan virke inn på barnet jeg??
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Det aner jeg ikke, jeg fikk tilbud om en slags lokalbedøvelse som de setter i livmormunnen på tre forskjellige steder. Er ikke 100% sikker på om det er pudentalblokaden altså!
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 tok du den lokalbedøvelsen? virker den sånn at man ikke får så vondt når mellomkjøttet blir strukket??
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk bedøvelse før legen klippet meg. Kan være det bedøvet litt når hodet skulle ut også.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk endel sprøyter med bedøvelse før jordmoren klipte meg, og husker faktisk ikke at det var så vondt.. Var værre tidligere, og så hadde jeg veldig dårlige pressrier, og det var skikkelig fælt.. Å ikke få hjelp til å presse...
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Nei, jeg fikk ikke den peduntalblokaden, hadde ærlig talt ikke så vondt at jeg trengte den jeg:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2007 nei ikke jeg heller.. men de siste 2 minuttene var heeelt jævlige..kunne ikke vite at det skulle bli sånn å da var det forsent å få noe uansett! men nå vet jeg:-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2007 er det bare de som blir klippet som får lokalbedøvelse i mellomkjøttet???
*betty* Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Hei. Nå kjente jeg at jeg ble litt glad. Jeg hadde det akkurat som du beskriver det <3Prinsessa & Isabella<3. Riene skal jeg klare igjen, men akkurat det å presse ut hodet var helt jæ.... Jeg er livredd for å føde igjen! Går det virkelig an å få en sånn bedøvelse? Da skal jeg jommenimeg klare å føde en gang til. Noen flere som vet noe mer?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk ikke epidural fordi legen måtte av gårde i sykebil... Jordmora jeg hadde ville da hjelpe meg å få lillegutt ut siden jeg var sliten og trøtt... Jeg fikk lokalbedøvelse, men hvor der nede ho satte den aner jeg ikke... Var bare så utrolig glad for at jeg fikk begynne å presse og at ho hjalp til med tøying og motpress at jeg ikke brydde meg om sprøyta;) Og jeg ble verken klipt eller revnet eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå