Gå til innhold

Cerazette og humørsvigninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var plaget med humørsvingninger ved bruk av hormonprevensjon før graviditeten, men har likevel begynt på cerazette nå. Bare brukt dem 4 dager, men begynner å føle meg sinna, irritabel og nedstemt allerede. Tør ikke fortsette på dem, dersom det er dem som gjør det. Merker man virkelig bivirkninger så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojda...begynte på cerazette i dag, og temmelig humørsyk til vanlig, så det hørtes ikke lovende ut...

Skrevet

Jeg måtte slutte på cerazette. Var umulig å ha i hus så sinna og irritabel var jeg. Mye bedre nå en mnd etter at jeg sluttet på pillene.

Skrevet

Fra og med idag har jeg sluttet! Har nesten vært skilsmisse her i hus pga, mitt humør. Dessuten ser jeg ut som et kvisetryne!

Skrevet

du er ikke alene. nå skjønner jeg hvorfor jeg har følt meg sliten, dårlig humør og dårlig hud- cerazette har skylden.

Skrevet

Jeg ble et monster av cerazette. Etter halvannen uke slo det meg at det var pillene som var årsaken til at jeg var langt nede i kjelleren psykisk. Gråt og var sint og ville stikke fra både mann og barn. Sluttet på dagen og ble meg selv igjen. P-piller er skumle saker!

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i halvannen uke, og har merket humøret ja... Har allerede vært forferdelig nedstemt, i går kveld satt jeg bare og gråt...bestemte meg da for å slutte på pillen, men i dag tenker jeg at jeg kanskje må prøve å holde ut sånn at det kanskje går bedre etter hvert.. ?? Vet ikke hva som blir alternativet mitt, alt av hormoner blir bare tull for meg..

Har jo forstått at kobberspiral er helt hormonfri, men har ikke den andre bivirkninger enn menssmerter og kraftigere mens? Er det forferdelig vondt å sette inn??

Skrevet

Uff, er visst ganske vanlige bivirkninger dette ja. Jeg var veldig humørsyk de første mnd. jeg brukte cerazette. Men nå når jeg har brukt de i 4 mnd. merker jeg ikke så mye til humørsvingningene lenger.

Skrevet

Brukte conludag minipille en kort tid etter første fødsel. Depresjonen kom ganske fort ja, snakk om noen få dager bare. Ble helt satt ut - satt bare å gråt på dagene, orker ingenting heller. Måtte bare slutte etter 4 uker.

Så du skal ikke se bort fra at det er pillene som slår deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...