Gå til innhold

Hva med sko da jenter....... hva kjøper dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sverger vi til ecco. Grunn. God kvalitet og sitter godt på en liten fot. Han går litt på innoverskjær den lille da er de litt oppbygget under midten. Har et par adidas. Dyre, men faktisk ikke noe bra sko. De er kun kule.

Blir ecco vinterstøvler også. Myke gode sko. Hørt de tørker litt saktere enn noen andre typer når de blir våte, men da får vi investere i skotørker. Arver et par til bytte også.....

Sett på viking sine også. Synes de virket litt stivere til de minste........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snupp bruker adiddas joggesko og converse nå , og goretex på vinteren, har ikke bestemt merke, så lenge det er goretex. har også fått seg ett par uggs til vinteren til hjemme og butikk bruk ..

Skrevet

I år kjøpte vi Friends vinterstøvler og Viking Snow-cheroxx til bløte vinterdager..

Har sett på ecco sine selv, men falt på disse to ovenfor.. kanskje det blir ecco til neste år da vesla forhåpentligvis har kommet inn på bhg og er mer aktiv...

Skrevet

Kjøpte ecco når hun først begynte å gå :) de sitter veldig bra på babyføtter synes jeg,, men nå som hun er over året (17 mnd) har vi bare kjøpt litt her og der,, hun har et par nike joggiser som jeg synes sitter veldig fint på foten hennes,, de er veldig lette også!

Vinterstøvler blir vel sorell, har hørt så mye fint om de, særlig til de aller minste :) Men jeg har ikke heeelt bestemt meg enda da,, er så vanskelig for jeg er livredd for at tuppa skal fryse hehe, nærmest besatt av at hun MÅ være god og varm til vinteren.

Skrevet

Jeg velger de skoene som passer føttene til småtten best. Han er høy over vrista, så syns dte er vanskelig å finne noe som ikke klemmer. I fjor endte vi opp med Friends, kjøper nok de i år også. Impregnerer alltid skoene minst en gang før de tas i bruk.

Skrevet

Vi har ikke prøvd de enda da. Viking sine var fine de også... og de kom litt bedre ut i siste års test. Men kun på tørketid tror jeg.

Ecco sine virket mer behagelige.......

Skrevet

Har vel ikke helt noe favorittmerke, men klart ecco er gode. Jenta har et par kjempe gode ecco sko nå. Mykt skinn. Var halv pris så da var valget i allefall lett. Gutten har ponny joggesko. Tror det blir friends vintersko, så får vi bare se åssen vinteren utarter seg og om det kommer noe goretex eller annet superbra på salg. Cheroxx må en jo ha da når det blir vått og kaldt, men ikke iskaldt ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt Friends vintersko til de to eldste. Egentlig fordi jeg har hørt mye bra om dem, de er rimelige og jeg synes de så fine ut. Tidligere har vi kun brukt Ecco og vært godt fornøyd med det, men jeg tenkte det var verdt å prøve ut noe annet. Vesla får Eccosko, hun har fått gavekort på Eccobutikken av bestemoren til bursdagen, så det var egentlig ikke noe å diskutere. Problemet er at de ikke har små nok sko til hennes føtter, hun er veldig nett og bruker str 19. Håper de får inn nye sko snart :)

Skrevet

I år har jeg kjøpt et par skinnstøvletter til henne, som kan brukes til alt. Hadde ecco sine i gjor, men opplevde at hun ofte var kald på bena ( selv om det stort sett er røde grader her hvor vi bor). Etter jul kom jeg over disse støvlettene på salg (heldigvis), og med de var hun alltid god og varm på bena:-). Skoene koster nærmere 1000 kroner, så i år droppet jeg "vanlige" vintersko, og vil bare bruke disse. skoene er pene og kan brukes til vanlig også:-)

Skrevet

Vi er flittige brukere av Timberland sine grove joggesko med gore-tex. De er favoritter og brukes fra tidlig vår til sein høst. Vinter tid sverger vi til Kamik. Absolutt de varmeste vi har hatt. Har Kamik vintersko og Kamik cherrox (støvel med ullest inni). Anbefales sterkt.

Skrevet

kjøper de skoene som sitter godt på foten til ungene og som er fine/kule..om de er kjøpt på skoringen.euorosko,OBS eller økonomisko bryr jeg meg ikke om...heller ikke om de koster 999kr eller 49kr..så lenge de gjør jobben sin.

ifjor hadde de vintersko fra økonomisko..supre sko...de var varm og tør på beina...og tenk..jeg betale bare 149kr for de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...