Gå til innhold

Det gjør så vondt......:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt har lagt seg med foten opp i ribbeina mine og han vil ikke flytte den!! Gjør vondt å både sitte og stå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var vel det eneste som gjorde at jeg var lei på slutten. Her tokk lillegutt og trykkte beina opp i ribbeina så hardt han kunne. Det er skikkelig vondt ja. Jeg dyttet den bort og han tok den tilbake.

Allerede da var han et stabeist, ha ha ha.

Skrevet

Ja, jeg sitter og dytter og dytter på den, men han nekter å ta den bort:) Det samme gjorde jenten min da jeg var gravid med henne! Skikkelig sta, får de viljestyrke FØR de kommer ut også..? :)

Skrevet

Jeg lurer på en ting, hvor lenge hadde du igjen Intensity når gutten din begynnte å ligge seg sånn? Var hos jordmor og hun syntes han hadde lagt seg i denne stillingen tidlig, jenten min lå seg slik helt på slutten også...

Skrevet

Jeg var sikker på at et eller to av ribbeina var knekt eller hadde fått en brist, når lillejenta lå i magen! Det var så ille, at jeg var sår utenpå i huden, di siste ukene.

Skrevet

Han la seg i den stillingen i uke 29, men det var først da jeg hadde rundt en måned igjen det begynte å bli skikkelig plagsomt og vondt.

Han kom 5 dager over termin.

Skrevet

Ja sånn er jeg også. Har begynnt å bli rød utenpå, og det verker... har 3 mnd igjen.... håper han flytter seg etter hvert...

Skrevet

Huff da, ikke for å si noe kjipt nå, men det blir ikke bedre jo lenger ut i svangerskapet du kommer for å si det sånn;-)

Skrevet

Nei, du har rett i det! Dette har væt det jeg husker som mest plagsomt fra sist svangerskap også... Lite å gjøre noe med!

Skrevet

Du får bare prøve å strekke ut magen så godt du kan:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...