TinkusTankus Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Trodde jeg var av de heldige som skulle oppleve en graviditet uten kvalme og sånt....de første tolv ukene var jeg i kjempeform! Ingen kvalme, ikke engang om morgenen! Nå er jeg 16 uker, og har de siste to ukene følt meg elendig! Jeg går rundt med en "influensa"kropp, og føler meg kjempesliten. Har i tillegg blitt fryktelig kvalm de siste ukene, og i dag er jeg hjemme fra jobb da jeg kastet opp to ganger på morgenen før jeg i det hele tatt fikk på meg klær. Jeg jobber som lærer og da nytter det ikke å være på jobb når man kaster opp og sånn...Jeg har vært 50% sykemeldt de to siste ukene pga dette, og nå er jeg så redd for at formen bare skal bli verre! Trodde det ville gå greit å jobbe 50%, men det nytter jo ikke å styre kvalmen!:-( Må også sies at jeg er helt ny i jobben, og føler derfor ekstra ille på det å ikke kunne være tilstede. Uff, dette ble et langt klagebrev! Er bare så frustrert, måtte få det ut! Er det noen av dere andre som har opplevd å være i fin form de første tre mnd, for så å bli dårlig på et senere tidspunkt i graviditeten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå