Gå til innhold

Fy f*** for en drittsekk!! (lang)

lizzie81-jente08-termin:050110

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei av mine beste venninner var gravid i vinter, typen hennes ble først glad, men etter å ha tenkt litt fant han ut at han ikke var klar til å bli pappa.. Han ga henne beskjed om at hvis hu ikke tok abort, ville han ikke ha noe mer med henne å gjøre.. Hu tok abort, for hu ville ikke miste ham, og hadde ikke nok selvtillit til å tørre å gå gjennom det alene.. Etter aborten lovet han at hu aldri skulle behøve å gjøre det igjen, og at de skulle begynne å prøve å få barn om 2 år..

Nå har venninna mi akkurat funnet ut at hu er gravid igjen, og det er snakk om max uflaks egentlig, men hu vil ikke ta abort igjen.. Hu bruker p-piller, og de har nesten ikke hatt sex de 2 siste mnd.. Hva gjør typen hennes når han får vite det? Jo, først beskylder han henne for å ikke ha tatt pillene, så for å ha vært utro, og for å ha planlagt å bli gravid fordi jeg er det.. Han er også sikker på at ungen blir misfostra pga p-pillene (som han i første omgang ikke trodde at hu hadde tatt).. Og i går fikk hu beskjed om at hu har en mnd på seg på å finne nytt sted å bo, og å flytte ut..

Jeg er så utrolig sint og sjokkert over at det går an å oppføre seg sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri i livet tatt abort for å beholde typen....er han sånn så er han f*** meg ikke noe å spare på. Og ho må da virkelig få det bedre uten han.

Skrevet

Men når han er en så stor drittsekk, så skal hun være glad for å bli kvitt han.

Vet det er skremmende med tanke på å bli alene med babyen, men tror hun får det mte bedre uten han!!

Skrevet

Jeg hadde aldri tatt abort for noen!!!! Syns hu kjerringa virka knapp og typen en egoistisk jævel.. behold barnet å be han å ryk å reis til helvete... ta kontakt med komunene de har krisesenter eller kanskje de kan hjelpe henne med å finne leil kjapt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...