lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ei av mine beste venninner var gravid i vinter, typen hennes ble først glad, men etter å ha tenkt litt fant han ut at han ikke var klar til å bli pappa.. Han ga henne beskjed om at hvis hu ikke tok abort, ville han ikke ha noe mer med henne å gjøre.. Hu tok abort, for hu ville ikke miste ham, og hadde ikke nok selvtillit til å tørre å gå gjennom det alene.. Etter aborten lovet han at hu aldri skulle behøve å gjøre det igjen, og at de skulle begynne å prøve å få barn om 2 år.. Nå har venninna mi akkurat funnet ut at hu er gravid igjen, og det er snakk om max uflaks egentlig, men hu vil ikke ta abort igjen.. Hu bruker p-piller, og de har nesten ikke hatt sex de 2 siste mnd.. Hva gjør typen hennes når han får vite det? Jo, først beskylder han henne for å ikke ha tatt pillene, så for å ha vært utro, og for å ha planlagt å bli gravid fordi jeg er det.. Han er også sikker på at ungen blir misfostra pga p-pillene (som han i første omgang ikke trodde at hu hadde tatt).. Og i går fikk hu beskjed om at hu har en mnd på seg på å finne nytt sted å bo, og å flytte ut.. Jeg er så utrolig sint og sjokkert over at det går an å oppføre seg sånn!!
Maria-B Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde aldri i livet tatt abort for å beholde typen....er han sånn så er han f*** meg ikke noe å spare på. Og ho må da virkelig få det bedre uten han.
Kristin* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Men når han er en så stor drittsekk, så skal hun være glad for å bli kvitt han. Vet det er skremmende med tanke på å bli alene med babyen, men tror hun får det mte bedre uten han!!
Adriansmor med tulla Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde aldri tatt abort for noen!!!! Syns hu kjerringa virka knapp og typen en egoistisk jævel.. behold barnet å be han å ryk å reis til helvete... ta kontakt med komunene de har krisesenter eller kanskje de kan hjelpe henne med å finne leil kjapt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå